Hej Allesammen, Jeg fandt nogle fede SexLi~
Fra : PS

Dato : 04-01-02 23:16

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-02 23:27

Fri, 04 Jan 2002 23:15:41 +0100, skrev PS
<PornoSurferen@hotmail.com>:

>jeg syntes lige at i skulle have lov at se med.

Vi kan godt selv finde dem, hvis vi er interesseret i den slags.

Kort sagt: dit indlæg er malplaceret og har ikke noget at gøre
her.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 05-01-02 00:07

On Fri, 04 Jan 2002 23:27:01 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

HI Knud jeg synets du er go til at have fingeren på pulsen her og i
andre forums der var jo som beknedt en gang 3 nets net sherifer
hvor Peder var the hard core også var der Tomas sener Hanne L og det
meste af tiden Henning - ku du ikke tænke dig at tage bænken ? sammen
med Henning & Hanne L ... jeg er for - så fremet du har lyst og der
ikke er nogen der mener noget andet - du for nok ikke andet ind bøvl
ud af det da en del af muderet kronisk forfølger vejleder teamet i
dss... men Øhh nu har Dss jo også et godt tæske hold :)
Den anden vej ....så det er ikke noget problem ..

Bedste hilsner
Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-02 00:21

Sat, 05 Jan 2002 00:06:58 +0100, skrev "Chokmah @lias R@bi@s the
dog*" <chokmah@c.dk>:

>HI Knud jeg synets du er go til at have fingeren på pulsen her og i
>andre forums

Det kan jeg godt, men jeg forbeholder mig retten til mest at være
skabslæser.

For de fleste emner herinde er ikke noget jeg har nogen mening om
(eller lyst til at skrive om, når man er rimelig kendt i
usenetkredse), da de nok i mange tilfælde vil være markant
anderledes end flertallets. Og jo - det er selvfølgelig, det der
skaber debat - men man er også lidt blufærdig.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Andersen

Dato : 05-01-02 04:37

Der er virus på siden ^^ så held og lykke derinde

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1ec3us5o90nd25gqa26u4n6mn17hpslkr@dtext.news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-02 04:52

Sat, 5 Jan 2002 04:37:08 +0100, skrev "Andersen"
<dwdclan@hotmail.com>:

>Der er virus på siden ^^ så held og lykke derinde

Hvilken side?

Hvis du mener, de links der blev postet, så kan det godt være,
jeg har ikke været derinde og har heller ikke tænkt mig det.

Hvis det er min side, så er det ikke korrekt.

His nu du citerede efter netiketten, så var det til at finde ud
af, hvad du mener.

Læs gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå vil blive bragt.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 05-01-02 19:50

On Sat, 05 Jan 2002 00:21:18 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det kan jeg godt, men jeg forbeholder mig retten til mest at være
>skabslæser.

jamen det kan jeg nok se af dine indlæg .... men nu er det jo ikke
sådan at den der skriver de fleste indlæg er den bedtse og man kan jo
godt læse med uden pronto at skulle svare

> [...]
>anderledes end flertallets. Og jo - det er selvfølgelig, det der
>skaber debat - men man er også lidt blufærdig.

man skirver om det man har lyst til og ikke andet og jeg vil sige at
det er praktisk at have en vejleder der ikke på samme måde er socilat
anageret i gruppen som vi ellers har tradition for - selv om det
selvføligt ville være mig en personelig glæde at se dig til en af dss
festerne en dag ....

men jeg synest det ville være rart om du gik vider hvor Peder
stoppede !

bedtse hilsner
Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-02 20:02

Sat, 05 Jan 2002 19:49:34 +0100, skrev "Chokmah @lias R@bi@s the
dog*" <chokmah@c.dk>:

>selv om det
>selvføligt ville være mig en personelig glæde at se dig til en af dss
>festerne en dag ....

Det er da nok muligt - men jeg har undertiden problemer med at
omgå andre mennesker på et socialt plan, hvilket nok også er
skyld i depri perioder og et single liv hele livet.

Men det er ikke fordi, jeg ikke har lyst til at omgå andre
mennesker, måske noget trauma fra barndomsårenene med mobning og
meget isolation fra andres selskab.

Så har jeg da lukket lidt op for mig selv.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 05-01-02 23:17

On Sat, 05 Jan 2002 20:02:19 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Men det er ikke fordi, jeg ikke har lyst til at omgå andre
>mennesker, måske noget trauma fra barndomsårenene med mobning og
>meget isolation fra andres selskab.

well så er en dss fest & folk ikke de værste du kan omgåes - der er
ganske enkelt plads til alle - med derres styrker svagheder særheder
angst humor glæde & sorg - det skæge ved netop dss festerne er at de
egentligt går så lidt op i sex - det er jo ligesom debateret til ende
( selvfølig med mindre Ami duker , så SKAL der jo kaos i det hele
men det er netop det jeg holder af ved den her gruppe at der er så
mange måder at være menneske på , men der er sgu plads til alle der
gerne vil være med - selvom man ryger i hovederne på hianden nogen
ganeg i løbet af et år så er debat debat ....men når man møder de her
folk privat så er den taget og det kommer ikke sagen ved ...det som du
beskriver igneem din opvægst er et symptom som mange kan nikke
gendkende til i nærværende forum under en eller anden form og nogen af
de bedste debater har netop været om den ensomhed der følger med en
traumatisk opvægst !

bedste hilsner
Bo ¨

Fra : Knold

Dato : 06-01-02 00:52

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" skrev i en meddelelse
> On Sat, 05 Jan 2002 20:02:19 +0100, Knud Gert Ellentoft

Hej Bo og Knud og alle jer andre

> [...]
> men det er netop det jeg holder af ved den her gruppe at der er så
> mange måder at være menneske på , men der er sgu plads til alle der

Er bare i den grad enig!!!

Og så synes jeg, som jo også mest har været inkarneret skabslæser
at Bo's forslag er eminent.
Derfor vil jeg gerne støtte Bo's opfordring til dig Knud.
Jeg er sikker på at du både kan og har pondus til at indgå i teamet.
Stoler dels på Bo's vurdering og har dels "skabslæst lidt rundt om.

Jeg ved også at teamet trænger til igen at blive en trojka.
Ikke fordi jeg synes de 2 Henning og Hanne L ikke gør deres arbejde
godt, men fordi jeg på nærmeste hold kender til arbejdsmængden i
visse perioder.

Jeg vil foreslå at andre skribenter og skabslæsere giver deres mening
tilkende på samme måde som da Hanne L blev valgt ind i teamet.

Venlig hilsen
Knold

Fra : Henning

Dato : 06-01-02 13:43

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gendkende til i nærværende forum under en eller anden form og nogen af
> de bedste debater har netop været om den ensomhed der følger med en

Ja Nogle af os har særdeles tung bagage med i "rygsækken",
som vi mere eller mindre har fået bearbejdet, som har været
med til at gøre os til de unikke mennesker vi er blevet til, At have
"prøvet noget" er ikke den dårligste ballast at have, når det gælder
empati mellem mennesker
Som Bo siger, så er DSS fest sjov og afslapning, men også
snak med dybde, når det kommer op, men mest fest-stemning,
som alle er gode til at skabe, de uenigheder der har været
mellem skribenterne, lægges på hylden når vi mødes, kun få
kan ikke skelne mellem at være uenig og fjendtlighed, men de
melder sig heller ikke til festerne, med det sociale liv, der er
kendetegnet for disse.

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-02 22:21

Sun, 6 Jan 2002 13:42:59 +0100, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

> [...]
>kan ikke skelne mellem at være uenig og fjendtlighed, men de
>melder sig heller ikke til festerne, med det sociale liv, der er

Jeg har ikke noget med fjendtlighed eller lign. i tankerne, men
mere i selskabelig form med mange mennesker er jeg den tavse mand
og ikke særlig underholdende.

Jeg er bedre til to personers samvær, jeg har en tendens til at
lukke mig selv ude i større selskaber og jeg er nok ved at være
evnerne til det, selv om det er blevet bedre end da jeg var 25.

Men det er ikke utænkeligt jeg melder mig til en DSS-fest, jeg
har indtryk af at man er villig til at tage imod folk som de er.

Og jeg er absolut ikke ude på at ille skabe nogen for splid eller
uenighed nogen stedder.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 07-01-02 16:36

On Sun, 06 Jan 2002 22:20:44 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har ikke noget med fjendtlighed eller lign. i tankerne, men
>mere i selskabelig form med mange mennesker er jeg den tavse mand
>og ikke særlig underholdende.

Nå lige med dss festerne der kommer man sgu bare som man er støjene
eller stille :)

>Jeg er bedre til to personers samvær,

ja det er jeg nu ellers også eller mit eget for den sags skyld :)

> jeg har en tendens til at
>lukke mig selv ude i større selskaber

jamen det er sgu da normalt også røvsygt

> og jeg er nok ved at være

det tror jeg sgu heller ikke man skal

>jeg føler ikke jeg har
>evnerne til det, selv om det er blevet bedre end da jeg var 25.

Nå der har jeg det lige modsat men jeg har det mere sådan at jeg
simpelthænd ikke gider ....

>Men det er ikke utænkeligt jeg melder mig til en DSS-fest, jeg
>har indtryk af at man er villig til at tage imod folk som de er.

der er ingen grænser

>Og jeg er absolut ikke ude på at ille skabe nogen for splid eller
>uenighed nogen stedder.

Nahh det tror jeg nu heller ikke der er nogen der regner med - men der
er altså ikke adfærds eller dress codeck :)
MvH
Bo