GPRS med bærbar og Orange!!
Fra : Anders Berg

Dato : 04-01-02 20:52

Nogen som ved hvordan jeg kommer på nette på en Bærbar via GPRS (Orange) og en
Nokia 8310??

Mvh. Anders

Fra : Michael Jensen

Dato : 04-01-02 21:12

> Nogen som ved hvordan jeg kommer på nette på en Bærbar via GPRS (Orange)
og en
> Nokia 8310??

Orange ??

Fra : Anders Berg

Dato : 04-01-02 21:32

Tidligere hed det Mobilix!! Som operatør!!!

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-01-02 00:20

> Tidligere hed det Mobilix!! Som operatør!!!

I know Tænkte bare at hvis der er nogen i verden der ved hvordan du
kommer på nettet med din mobiltelefon og bærbare computer, så det da ganske
naturligt kundeservice hos dig teleselskab. GPRS tilbyder Orange pt. ikke
til privat kunder, men det skulle efter sigende komme i løbet af dette
kvartal. Indtil da kan du så tegne abonnement på ekstraservicen Data som
koster 40kr. pr. måned. Men vil helt klart anbefale dig enten at ringe eller
skrive til Orange, da de sikkert har en eller anden form for
løsningsforslag.

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 05-01-02 00:16

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> Nogen som ved hvordan jeg kommer på nette på en Bærbar via GPRS
(Orange) og en
> Nokia 8310??

AFAIK, så er det indtil videre kun TDC og Sonofon der tilbyder GPRS.

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : Anders Berg

Dato : 06-01-02 14:47

Okay, det er bare krop umuligt at komme igennem til Orange!!! :( Men tak for
hjælpen, det vil jeg så prøve!!! Ved i om der er nogen prismæssig forskel ved
at bruge GPRS og Data???

Anders

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-01-02 15:06

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tak for
> hjælpen, det vil jeg så prøve!!! Ved i om der er nogen prismæssig

Det er to helt forskellige afregningsmetoder
Data: Minuttakst
GPRS: Forbrugstakst (pr MB)

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Anders Berg

Dato : 06-01-02 15:14

Har lige tilmeldt mig Data!! Han vidste bare ikke vhordan jeg skulle sætte
telefonen op. Nogen som ved det???

Anders