Spørgsmål ang. klatretræ
Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-01-02 20:09

Da jeg ved, at rigtig mange brugere af NG har gulv til loft klatretræer til
deres katte, vil jeg lige høre, hvor tit I efterspænder det?
Jeg har 2 katte, der bruger det flittigt, så hvor tit skal det strammes, for
at være på den sikre side?

mvh Eva

Fra : Blue & White

Dato : 04-01-02 21:01

Du kan checke det en gang imellem ved at ryste stammen kraftigt. Den skal
kunne rystes, ellers kommer der for let brud, men den skive, der er spændt
mod loftet, må ikke flytte sig selv ved kraftig rysten. Gør den det, skal
der efterspændes.
Man kan jo vænne sig til lige at gøre den prøve, når man går forbi...
Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Kirstine

Dato : 04-01-02 21:38

In article <3c35fda9$0$89089$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
safeni@privat.tdcadsl.dk says...
> [...]
> deres katte, vil jeg lige høre, hvor tit I efterspænder det?
> Jeg har 2 katte, der bruger det flittigt, så hvor tit skal det strammes, for

Vi er begyndt at efterspænde det en gang om måneden. Vi har oplevet, at
det væltede - to stks skræmte katte og et stk mor med hjertet oppe i
halsen *G* Så nu vil vi hellere være på den sikre side.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 04-01-02 23:11

Øhh nu bliver jeg helt bange for at mit klatretræ skal vælte. Det går næsten
helt til loftet men har en hylde øverst og er ikke fastspændt til noget som
helst (det er hjemmelavet) hvordan gør jeg det. Der er billeder af det på
min hjemmeside under Lille Mis

Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla