labdance
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 04-01-02 19:46

Hvad er det????

Fra : Jesper Krog

Dato : 04-01-02 20:03

Lapdance - Danse "på skødet" af en anden person. Som regel meget æggende.

--
Jesper Krog
"Hjernen er et vidunderligt organ. Den begynder at fungere så snart man slår

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 05-01-02 05:09

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in message
: Hvad er det????

Lapdance ... det er vist noget med at sidde på skødet af hinanden og øverste
gnider sig rundt, indtil nederste kommer?

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 04-01-02 23:25

> Lapdance ... det er vist noget med at sidde på skødet af hinanden og
øverste
> gnider sig rundt, indtil nederste kommer?

indtil nederste kommer? Øverste kommer osse skal jeg lige hilse fra min
ekskæreste at sige

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 05-01-02 09:25

"Thomas Damgaard" <foo@fjerritslev-gym.dk> wrote in message
: > Lapdance ... det er vist noget med at sidde på skødet af hinanden og
: øverste
: > gnider sig rundt, indtil nederste kommer?
: >
:
: indtil nederste kommer? Øverste kommer osse skal jeg lige hilse fra min
: ekskæreste at sige
:
:

Godt jeg skrev 'det er vist noget med...' indledningsvist

Fra : Kim

Dato : 05-01-02 13:40

Men hvis man betaler for det, så skal man nok ikke regn med at hun selv for
noget seksuelt ud af det.
Sådan som jeg har forstået at det gives, visse steder. Så går det ud på at
danseren må røre ved personen, men ikke omvendt. Men det skulle alligevel
kunne blive ret frækt, og det er vist meget normalt at fyren kommer.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 05-01-02 00:15

On Fri, 4 Jan 2002 19:46:23 +0100, "Camilla Christiansen"
<camilla@snabe.dk> wrote:

>Hvad er det????

Tjja jeg nære sgu lidt tvil om det er den rigtige gruppe at brineg det
op i - men samliv og skesualitet :) ? logisk talt med fare for at jeg
falder i en stavefejl så betyder Lab = lår og dance = ja det må jo
være dans -
rent begrebs mæsigt så strækker Lab sig ud over lår som jeg erindere
det emd fare for at tage fejl ....men typsik når man bruger vedninger
på eng så sider man på låret af en anden perosn - ihvertilfææled med
mit begrebsmæsige kendskab til ordet ....

MvH
Bo

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-01-02 02:06

Camilla Christiansen skrev:

> Hvad er det????

Meget brugt på nudiebars i USA (Nudiebar=sted hvor kvinder danser
for mænd med meget lidt eller intet tøj på)

Lapdance er hvor kvinden så danser meget tæt på en enkelt partner
som så får 'fornøjelsen' af at stoppe dollarsedler i hendes
trusser, til forskel fra den type dans hvor pigen danser på et
podie med en stang eller to.

Har oplevet lapdance i NY

Underlig oplevelse at komme ind på en bar med 200 mænd og næsten
lige så mange kvinder hvoraf de fleste af hunkønnene havde g-
streng og ikke andet på og dem med de største bryster fik ekstra
penge for a daske deres attibutter mod mændenes ansigter.

Et eller ande sted synes jeg det var skideklamt at se den måde
USAianske mæønd udstiller sig selv på..

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 04-01-02 20:12

"Camilla Christiansen" skrev

Hej Camilla

> Hvad er det????

Lapdance er erotisk dans på skødet af en person.

Øhm jeg kom lige i tanke om, det ovennævnte skal ikke forståes som om
danseren står på skødet.

Forestil dig at sidde på en stol, eventuelt med spredte ben, og danse-
ren vrider underlivet foran dig mellem dine ben etc.

Med venlig hilsen

Peder