Afstøbning af pik ?!
Fra : hansis

Dato : 04-01-02 18:27

Hej..

Min kæreste og jeg har fået den idé at vi gerne vil lave en afstøbning af
min pik.

Er der nogen som kan evt. har prøvet det eller på anden måde kan være
behjælpelige med ideer / råd og vink til hvordan det kan gøres. Det eneste
vi kan komme på er en gibsafstøbning, men det er jo temmelig længe om at
tørre...

M.v.h.
Hans Jørgensen

Fra : Kjell Andresen

Dato : 04-01-02 19:48

"hansis" <nogen@microsoft.com> writes:

> [...]
> være behjælpelige med ideer / råd og vink til hvordan det kan
> gøres. Det eneste vi kan komme på er en gibsafstøbning, men det er

Jeg aner ikke, men plastilina - slik lekeleire barna bruker - ?
Om man lager en avstøpning med dette og så ev. lager en avstøpning
i gips så kan denne gipsstatue brukes videre i prosessen?

Mvh Kjellc

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-01-02 21:18

"hansis" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hej..

Hej Hans

> Min kæreste og jeg har fået den idé at vi gerne vil lave en afstøbning af
> min pik.

Hvilket desværre ikke er så sjovt som det lyder. Resultatet er sjovt, men
arbejdet er besværligt.

> [...]
> vi kan komme på er en gibsafstøbning, men det er jo temmelig længe om at

Og gibs har tendens til at blive varmt når det tørrer, hvilket kan blive
ubehageligt.

Prøve evt. dette:

http://www.lifecast.net/MSWArtSite/LifeCast/Pages/Library/Erotic.html

MVH
Lars

Fra : Dorte

Dato : 04-01-02 21:33

hansis skrev
> [...]
> vi kan komme på er en gibsafstøbning, men det er jo temmelig længe om at

Hej selv

Andre må ha' tænkt præcis det samme - for i det sidste nummer af Tidens
Kvinder, er der i deres shopping guide et komplet sæt til fremstilling af en
silicone afstøbning - på den måde, får de kæreste altså ikke blot en
afstøbning, men "din pik" som dild

Mvh
Dorte

(P.S. Hvis I ikke gider købe bladet for at finde frem til det, hedder det
"Copy Dick", og er det fra Nycom til kr. 698)

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 05-01-02 02:30

hansis wrote:
> Min kæreste og jeg har fået den idé at vi gerne vil lave en afstøbning af
> min pik.

En søgning på nettet kan måske give lidt inspiration:
http://www.google.com/search?q=penis+cast
Der er flere relevant udseende hits.

Mvh. Johnnie

Fra : marialouise

Dato : 20-12-02 18:53

http://www.lavdinegendildo.dk/hvordan.html

Jeg har lige bestilt den. Er der nogen der har prøvet den, eller noget
lignende? Det kunne være meget sjovt at høre om det blev vellykket...

-maria

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 20-12-02 19:54

"marialouise" wrote in message

> Jeg har lige bestilt den. Er der nogen der har prøvet den, eller noget
> lignende? Det kunne være meget sjovt at høre om det blev vellykket...

Nix, men jeg glæder mig da til at høre om dit resultat*GG*

Nette

Fra : felix

Dato : 20-12-02 21:30

"marialouise" <marialouise.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.lavdinegendildo.dk/hvordan.html
>
> Jeg har lige bestilt den. Er der nogen der har prøvet den, eller noget
> lignende? Det kunne være meget sjovt at høre om det blev vellykket...

Sålænge den afstøbte ikke kan sprøjte vil jeg ikke bruge penge på en sådan død tingest, så
er en banan lige så go

Fra : marialouise

Dato : 23-12-02 20:47

> Sålænge den afstøbte ikke kan sprøjte vil jeg ikke bruge penge på en
sådan død tingest, så
> er en banan lige så go

Ja, nu er en fødevarer så ikke specielt smart at putte andre steder end
i munden, med mindre man er vild efter en gang underlivsbetændelse, så
der tror jeg at jeg takker nej, men jeg syns også at prisen er
overdrevet høj. Tilgengæld, hvis man ser det i forhold til en "standard"
dildo, som snildt koster 3-500kr, så er det her jo lidt sjovere...
-og så skal jeg rejse til Australien i et halvt år, og vil jo godt have
"ham" med...

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 23-12-02 21:04

marialouise wrote:
:: det her jo lidt sjovere... -og så skal jeg rejse til Australien i et
:: halvt år, og vil jo godt have "ham" med...

Tjah, Australske toldere har vel også humor.. ))

M.v.h.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-12-02 22:13

> [...]
"standard"
> dildo, som snildt koster 3-500kr, så er det her jo lidt

Når du så først har formen, kan du bruge almindelig
akvarie-silikone, og lave adskillige ekstra eksemplarer. Du kunne
måske endda tilbyde ham til dine veninder

> -og så skal jeg rejse til Australien i et halvt år, og vil jo
godt have
> "ham" med...

Bare du ikke skal mellemlande i Singapore. De er ikke specielt
glade for pornografiske ting og sager, hverken billeder, tekst
eller "skulpturer". Jeg havde en veninde der levede i Singapore i
en periode, hun fortalte at en veninde havde sendt et forholdsvis
uskyldigt blad til hende (Tidens Kvinde?) og at det var blevet
beslaglagt i tolden, og at hun skulle forklare hvad det var. Hun
slap med forklaringen, men fik ikke sit blad udleveret.

Lars

Fra : Michel Komischke

Dato : 23-12-02 22:28

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> beslaglagt i tolden, og at hun skulle forklare hvad det var. Hun
> slap med forklaringen, men fik ikke sit blad udleveret.

lol, så er der et par små thai-toldere der har haft et par sjove timer ;)

--
Michel Komischke
Administrator / Maintainer

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-02 16:21

"marialouise" <marialouise.news@kandu.dk> wrote in message
> http://www.lavdinegendildo.dk/hvordan.html
>
> Jeg har lige bestilt den. Er der nogen der har prøvet den, eller noget
> lignende? Det kunne være meget sjovt at høre om det blev vellykket...

nej men det ser sgu go nok ud :)
problemet har været debateret tilhudlsøhed igenem årene i nærværende forum
om hvordan man gør og mange forslag og løsninger har der været men den ser
sgu ud til at holde :)
Mv
Bo MM