[Fwd: My Top 10 of 2001 list]
Fra : Rick Madsen

Dato : 04-01-02 17:45

Jeg fandt dette indlæg i news:rec.music.progressive - er der nogen
herinde der kender nogen af udgivelserne på listen?

hvm
--
Click and water is automatically donated to developing countries:
http://www.givewater.org/thank_you/main.asp

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-01-02 19:02

"Rick Madsen" <hvm@mail.uni2.dk>
> Jeg fandt dette indlæg i news:rec.music.progressive - er der nogen
> herinde der kender nogen af udgivelserne på listen?

Næh. Men i øvrigt må man ikke sende vedhæftede filer til debat-
grupper. Brug i stedet dk.binaer-grupperne og henvis dertil.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rick Madsen

Dato : 04-01-02 22:31

Peter Brandt Nielsen indvendte:

> "Rick Madsen" <hvm@mail.uni2.dk>
>
> Næh. Men i øvrigt må man ikke sende vedhæftede filer til debat-
> grupper. Brug i stedet dk.binaer-grupperne og henvis dertil.

Det faldt mig ikke ind, fordi min Netscape 3 ikke præsenterer en 16-bit
Forwarded Message som en vedhæftet fil. Beklager hvis det stødte nogen,
dig inklusive. Indlægget er slettet. Istedet følger listen her:

1. Opeth - Blackwater Park
2. Amorphis - Am Universum
3. La Torre del Alchimista - La Torre del Alchimista
4. Kvazar - Kvazar (great new Swedish band! Fans of Landberk should
definitely check this out!)
5. Anathema - A Fine Day To Exit
6. H2O - Due
7. Le Orme - Elementi
8. After Crying - Bootleg Symphony
9. Borknagar - Empiricism
10. Germinale - Cielo E Terra

hvm

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-01-02 12:33

"Rick Madsen" <hvm@mail.uni2.dk>

> Det faldt mig ikke ind, fordi min Netscape 3 ikke præsenterer en 16-bit
> Forwarded Message som en vedhæftet fil. Beklager hvis det stødte nogen,
> dig inklusive. Indlægget er slettet. Istedet følger listen her:

Stødte mig - nej. Jeg synes bare altid, det skal siges, så ingen
føler trang til at efterligne en anden gang. Her fremstod det som
en vedhæftet fil.

PS. Jeg kender stadig ikke udgivelserne.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk