diva og bærbar
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 04-01-02 14:03

Kan man tilslutte eicon diva isdn, til en bærbar computer? Hvis ja hvordan?

-Mvh
Amdi

Fra : KsNa

Dato : 04-01-02 16:01

"Amdi Jørgensen" <amdij@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man tilslutte eicon diva isdn, til en bærbar computer? Hvis ja
hvordan?

> -Mvh
> Amdi

Hvis det er det "almindelige" Eicon Diva ISDN modem, ja så kan det bruges,
hvis der er en COM-port på din bærbar.

Mvh.
Kim

Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 04-01-02 17:13

Der er en printer/parallel port, stik til mus (rundt stik), og to usb
porte.....

Mvh
Amdi

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-01-02 23:26

Hej

"Amdi Jørgensen" <amdij@get2net.dk> wrote:

>Der er en printer/parallel port, stik til mus (rundt stik), og to usb
>porte.....

Er du sikker på at der ikke også er en seriel port ? - Jeg har godt nok
aldrig set en bærbar uden denne mulighed. Oftest er det dog med det
lille stik (9 polet) - Prøv evt. at konsultere manualen.

--
M.v.h. Ole®

Fra : KsNa

Dato : 05-01-02 14:59

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldrig set en bærbar uden denne mulighed. Oftest er det dog med det
> lille stik (9 polet) - Prøv evt. at konsultere manualen.

Jo, det er set, men så kan man bruge en USB til COM adapter, koster omkring
500,- og så skal man til at overveje om det kan betale sig, eller man måske
istedet skulle købe et nyt ISDN-modem til USB-port.

Mvh.
Kim