| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Metallica live Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  04-01-02 14:08 |  
  |   
            Bare lige en lille spørgerunde for at høre hvordan landet ligger.
 (vedrører kun folk der hører Metallica jævnligt, og som stadig er med efter
 "Load"):
 
 
 Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede "Enter
 sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som altid
 er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 
 Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James, udtale
 at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have, men
 istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"), så
 det er vel ikke helt utænkeligt.
 
 Jeg synes selv ret godt om ideen.
 
 MVH
 Jacob Jensen
 ba1oo@mail.dk
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Michael Petersen (04-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Petersen | 
  Dato :  04-01-02 15:12 |  
  |   
            > (vedrører kun folk der hører Metallica jævnligt, og som stadig er med
 efter
 > "Load"):
 >
 Jeg er til den del er syens at det sorte er lidt sløvt og Load og ReLoad er
 total uacceptable men ellers hører jeg metallica jævnligt.
 
 >
 > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede "Enter
 > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 altid
 > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 God ide..
 
 Lad mig tilføje private favoritter til setlisten
 
 Creeping Death
 Crash course in brain surgery
 Call of Kthulu
 Harvester of Sorrow
 Metal Milita
 
 
 
 > Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James,
 udtale
 > at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 > samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have,
 men
 > istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"),
 så
 > det er vel ikke helt utænkeligt.
 >
 > Jeg synes selv ret godt om ideen.
 
 
 Osse jeg
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jacob Jensen (04-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  04-01-02 15:11 |  
  |   
            Det er helt fint med dine tilføjelser.
 Jeg mente sådan set bare de numre de ikke spiller normalt.
 Tak for svaret.
 
 "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message
 news:%FiZ7.11938$Zm5.1152755@news000.worldonline.dk...
 > > (vedrører kun folk der hører Metallica jævnligt, og som stadig er med
 > efter
 > > "Load"):
 > >
 > Jeg er til den del er syens at det sorte er lidt sløvt og Load og ReLoad
 er
 > total uacceptable men ellers hører jeg metallica jævnligt.
 >
 > >
 > > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede
 "Enter
 > > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 > altid
 > > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 > God ide..
 >
 > Lad mig tilføje private favoritter til setlisten
 >
 > Creeping Death
 > Crash course in brain surgery
 > Call of Kthulu
 > Harvester of Sorrow
 > Metal Milita
 >
 >
 >
 > > Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James,
 > udtale
 > > at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 > > samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have,
 > men
 > > istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"),
 > så
 > > det er vel ikke helt utænkeligt.
 > >
 > > Jeg synes selv ret godt om ideen.
 >
 >
 > Osse jeg
 >
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Lund Hansen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Lund Hansen | 
  Dato :  05-01-02 10:25 |  
  |   
            The weakest link "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>, dared to write this
 anyway:
 
 >Bare lige en lille spørgerunde for at høre hvordan landet ligger.
 >(vedrører kun folk der hører Metallica jævnligt, og som stadig er med efter
 >"Load"):
 >
 >
 >Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede "Enter
 >sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som altid
 >er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 >"Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 >
 >Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James, udtale
 >at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 >samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have, men
 >istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"), så
 >det er vel ikke helt utænkeligt.
 >
 >Jeg synes selv ret godt om ideen.
 >
 >MVH
 >Jacob Jensen
 >ba1oo@mail.dk
 >
 >
 
 Jeg ville nok være lidt skuffet hvis de ikke spillede de nævnte numre,
 men på den anden side er jeg ret begejstret for Sanatarium og Trapped
 under ice.
 
 Men for mig er hovedsagen at de får fingeren ud af anus, ansætter en
 bassist, indspiller en plade (med lyd fra før det sorte) og kommer på
 landevejen igen.
 
 Og: jeg ville gi' dobbelt billetpris hvis jeg var garanteret Creeping
 Death
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jacob Jensen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  05-01-02 13:52 |  
  |   
            Ja.. Creeping Death er klart en oplevelse i særklasse.
 
 De er jo igang med en pladeindspilning nu, så du behøver ikke vente så længe
 som du har gjort. Du skal dog ikke regne for meget med at det bliver med lyd
 før det sorte. Kirk er blevet mere og mere begejstret for "the jazz-feel" så
 soloerne kommer nok til at bære præg af det, og resten af musikken vil jeg
 gætte på bliver noget nær "load" med lidt mere swing-feel ala "2x4" og
 "Wasting my hate".
 
 Tak for indlægget.
 
 
 "Thomas Lund Hansen" <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> wrote in message
 news:6bhd3ucc032skat6sm4dop1juteon19nc3@4ax.com...
 > The weakest link "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>, dared to write this
 > anyway:
 >
 > >Bare lige en lille spørgerunde for at høre hvordan landet ligger.
 > >(vedrører kun folk der hører Metallica jævnligt, og som stadig er med
 efter
 > >"Load"):
 > >
 > >
 > >Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede
 "Enter
 > >sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 altid
 > >er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > >"Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 > >
 > >Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James,
 udtale
 > >at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 > >samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have,
 men
 > >istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"),
 så
 > >det er vel ikke helt utænkeligt.
 > >
 > >Jeg synes selv ret godt om ideen.
 > >
 > >MVH
 > >Jacob Jensen
 > >ba1oo@mail.dk
 > >
 > >
 >
 > Jeg ville nok være lidt skuffet hvis de ikke spillede de nævnte numre,
 > men på den anden side er jeg ret begejstret for Sanatarium og Trapped
 > under ice.
 >
 > Men for mig er hovedsagen at de får fingeren ud af anus, ansætter en
 > bassist, indspiller en plade (med lyd fra før det sorte) og kommer på
 > landevejen igen.
 >
 > Og: jeg ville gi' dobbelt billetpris hvis jeg var garanteret Creeping
 > Death
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jonny Jensen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jonny Jensen | 
  Dato :  05-01-02 15:32 |  
  |   
            Umiddelbart ville jeg nok føle et vist savn ved ikke at høre fx Sad But True
 & Until It Sleeps, de er jo for fed, men ellers synes jeg egentlig godt nok
 om ideen. Call of the Kthulu, som Michael nævner er jo også total fed,
 ligesom Creeping Death. Måske hvis de spillede en blanding, de fedeste nyere
 (efter black) og de fedeste af de go'e gamle.
 
 Og Thomas: Amen! Lad os snart få noget fra dem igen, noget der ikke lugter
 for meget af kommerciel musik, men noget som jeg oprindeligt faldt for ved
 Metallica.
 
 Jonny.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jacob Jensen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  05-01-02 20:40 |  
  |   
            jo... en blanding bliver det jo nok også til hvis det bliver noget... lad os
 nu se... det kunne være ret fedt synes jeg.
 
 ....ikke for at starte en lang diskussion, men mener i virkeligt at load og
 reload er kommerciel musik? Er i gale... Hvor i er det kommercielle... Det
 er noget af det mest unikke der er blevet lavet, og det er da i hvert fald
 ikke "main-stream" musik... Tænd bare for MTV og The Voice og VH1 og så
 videre... Hvor tit hører i den slags der?
 
 
 "Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
 news:3c370e7e$0$37898$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Umiddelbart ville jeg nok føle et vist savn ved ikke at høre fx Sad But
 True
 > & Until It Sleeps, de er jo for fed, men ellers synes jeg egentlig godt
 nok
 > om ideen. Call of the Kthulu, som Michael nævner er jo også total fed,
 > ligesom Creeping Death. Måske hvis de spillede en blanding, de fedeste
 nyere
 > (efter black) og de fedeste af de go'e gamle.
 >
 > Og Thomas: Amen! Lad os snart få noget fra dem igen, noget der ikke lugter
 > for meget af kommerciel musik, men noget som jeg oprindeligt faldt for ved
 > Metallica.
 >
 > Jonny.
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Martin Helbo (06-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Helbo | 
  Dato :  06-01-02 00:07 |  
  |   
            > ...ikke for at starte en lang diskussion, men mener i virkeligt at load og
 > reload er kommerciel musik? Er i gale... Hvor i er det kommercielle... Det
 > er noget af det mest unikke der er blevet lavet, og det er da i hvert fald
 > ikke "main-stream" musik... Tænd bare for MTV og The Voice og VH1 og så
 > videre... Hvor tit hører i den slags der?
 
 I forhold til de gamle Metallica albums er jo blevet lidt visne i det. Men
 jeg mener heller ikke at Load eller reload er kommerciel musik. det er
 stadig hård rock. og det lyder stadig so Metallica.
 På en måde er jeg glad for at de ikke lyder som de gjorde for 15 år siden,
 der skal være plads til udvikling.
 
 /Martin Helbo
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jacob Jensen (06-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  06-01-02 14:00 |  
  |   
            Ja... jeg synes bare de skal have lov at gøre som de nu har lyst til, og så
 må man sgu vælge om man vil høre det eller ej.. jeg vil godt... jeg synes
 bestemt ikke det er vissent... det er blevet mere og mere kompliceret musik
 (teknisk set)
 
 "Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
 news:3c37870e$0$276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > > ...ikke for at starte en lang diskussion, men mener i virkeligt at load
 og
 > > reload er kommerciel musik? Er i gale... Hvor i er det kommercielle...
 Det
 > > er noget af det mest unikke der er blevet lavet, og det er da i hvert
 fald
 > > ikke "main-stream" musik... Tænd bare for MTV og The Voice og VH1 og så
 > > videre... Hvor tit hører i den slags der?
 >
 > I forhold til de gamle Metallica albums er jo blevet lidt visne i det. Men
 > jeg mener heller ikke at Load eller reload er kommerciel musik. det er
 > stadig hård rock. og det lyder stadig so Metallica.
 > På en måde er jeg glad for at de ikke lyder som de gjorde for 15 år siden,
 > der skal være plads til udvikling.
 >
 > /Martin Helbo
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Leony (07-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Leony | 
  Dato :  07-01-02 10:26 |  
  |   
            
 "Jonny Jensen" <a@b.com> skrev i en meddelelse
 news:3c370e7e$0$37898$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 
 > Og Thomas: Amen! Lad os snart få noget fra dem igen, noget der ikke lugter
 > for meget af kommerciel musik, men noget som jeg oprindeligt faldt for ved
 > Metallica.
 
 Jeg føler da ikke at Metallica er blevet mere kommerciel, det er
 omgivelserne der er blevet mere minded overfor den hårde rock. Jeg har hørt
 Metallica siden Justice og dengang var det ret utænkeligt at der blev
 spillet en musikvideo (du ved - hvorfor lave en musikvideo, når den
 alligevel ikke bliver spillet og det giver mere omtale ikke at lave en) med
 et metalband på MTV udenfor headbangers' ball (glimrende program) sendetid
 fra 0000 til 0200 søndag aften. I dag bliver der spillet limp bizkit, kid
 rock, nirvana, pearl jam osv i den bedste sendetid både i radio og tv. Det
 er jo ikke kommercielt at sende mange plader, det betyder bare at der er
 mange mennesker der kan lide det du laver.
 Personligt har jeg ikke noget imod lidt udvikling. Tag et band som ACDC (som
 jeg absolut ikke har noget imod, de laver en stor gang rock'n'roll), men
 deres udvikling kom aldrig videre fra det første album. Det er jo så et
 betryggende element at man aldrig bliver skuffet, når man køber en ACDC
 skive, da opskriften jo altid er den samme.
 
 Leony
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Martin Helbo (08-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Helbo | 
  Dato :  08-01-02 19:05 |  
  |   
            > Personligt har jeg ikke noget imod lidt udvikling. Tag et band som ACDC
 (som
 > jeg absolut ikke har noget imod, de laver en stor gang rock'n'roll), men
 > deres udvikling kom aldrig videre fra det første album. Det er jo så et
 > betryggende element at man aldrig bliver skuffet, når man køber en ACDC
 > skive, da opskriften jo altid er den samme.
 >
 AC/DC er også et godt eksempel hvor det lykkedes, da de har formået at holde
 en nogenlunde ens kvalitet på deres albums, det er ikke alle "stillestående"
 bands der har kunnet.
 
 /Martin Helbo
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kong Kent (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kong Kent | 
  Dato :  05-01-02 16:46 |  
  |  
 
            > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede "Enter
 > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 altid
 > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 Det kunne da være vildt fedt. Jeg har aldrig forstået hvorfor sange som
 Phantom Lord, Leper Messiah, Damage Inc., Fight Fire With Fire osv... det er
 jo klassikere. For ikke at nævne The Call Of Ktulu, Dyers Eve, The Frayed
 Ends Of Sanity og Orion.
 > Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James,
 udtale
 > at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 > samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have,
 men
 > istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"),
 så
 > det er vel ikke helt utænkeligt.
 >
 > Jeg synes selv ret godt om ideen.
 Det kunne være 110% hvis de lavede en verdens-turné udelukkende med
 ikke-radio-hits. Jeg har nemlig set dem spille den slags, og fik endda Jason
 Newsteds og Lars Ulrichs autografer ved samme lejlighed. Så det kunne være
 fedt at se dem spille noget af det 'glemte' stuff som vi hard-core
 'tallica-fans elsker at høre om og om igen! :)
 Jeg er iøvrigt stadig med efter 4 middelmådige skiver (Load, Reload, Garage
 Inc. og S&M). Metallica FOREVER hos mig!!
 --
 Kent.
 icq # 105788206
 http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jacob Jensen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  05-01-02 20:43 |  
  |  
 
            Lige præcis mine ord... Forestil dig "to live is to die" live!!! Hvordan i
 alverden kan du kalde load for middelmådig mand! Det er noget af det fedeste
 de har lavet (nej... jeg er ikke "en af de nye".. Jeg var med fra første
 gang jeg hørte "ride the lightning"). Reload er dog lidt tam set som
 album... Den fungerer ikke helt så godt som en helhed som load gør.
 "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
 news:a1776g$9m$1@sunsite.dk...
 > > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede
 "Enter
 > > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 > altid
 > > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 >
 > Det kunne da være vildt fedt. Jeg har aldrig forstået hvorfor sange som
 > Phantom Lord, Leper Messiah, Damage Inc., Fight Fire With Fire osv... det
 er
 > jo klassikere. For ikke at nævne The Call Of Ktulu, Dyers Eve, The Frayed
 > Ends Of Sanity og Orion.
 >
 > > Altså nogle af de numre som de aldrig spiller live.. Jeg hørte James,
 > udtale
 > > at det godt kunne blive lidt trivielt i længden når de altid spiller det
 > > samme, og de er jo kendt for ikke bare at give publikum det de vil have,
 > men
 > > istedet lave musik der er "less digestive" (citat fra "classic albums"),
 > så
 > > det er vel ikke helt utænkeligt.
 > >
 > > Jeg synes selv ret godt om ideen.
 >
 > Det kunne være 110% hvis de lavede en verdens-turné udelukkende med
 > ikke-radio-hits. Jeg har nemlig set dem spille den slags, og fik endda
 Jason
 > Newsteds og Lars Ulrichs autografer ved samme lejlighed. Så det kunne være
 > fedt at se dem spille noget af det 'glemte' stuff som vi hard-core
 > 'tallica-fans elsker at høre om og om igen! :)
 >
 > Jeg er iøvrigt stadig med efter 4 middelmådige skiver (Load, Reload,
 Garage
 > Inc. og S&M). Metallica FOREVER hos mig!!
 >
 > --
 > Kent.
 > icq # 105788206
 >  http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Leony (07-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Leony | 
  Dato :  07-01-02 10:49 |  
  |   
            
 "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
 news:a1776g$9m$1@sunsite.dk...
 > > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede
 "Enter
 > > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 > altid
 > > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 
 Jeg har da ikke oplevet/hørt en koncert hvor der ikke er blevet spillet
 Welcome home (sanitarium) og det er efterhånden nogle stykker. Okay måske
 koncerter fra før '86.
 
 > Det kunne da være vildt fedt. Jeg har aldrig forstået hvorfor sange som
 > Phantom Lord, Leper Messiah, Damage Inc., Fight Fire With Fire osv... det
 er
 > jo klassikere.
 
 Problemet er jo at der bliver flere og flere sange at vælge imellem, flere
 af dem er store hits, så handler det jo om at give folk en oplevelse og det
 får man ved at høre sange man kender.
 
 > For ikke at nævne The Call Of Ktulu, Dyers Eve, The Frayed
 > Ends Of Sanity og Orion.
 
 De har jo også spillet deres lange instrumentale numre live, men dropper de
 igen da de er for "kedelige", dette er bandet rimelig enige om.
 
 Hvorfor starter I ikke en underskrift indsamling med overskriften: Metallica
 på tur med de fede "ukendte" klassikere vi allesammen savner.
 Jeg skal gerne skrive under og der er da en 5 andre der har deltaget i
 debatten som også lyder til at være med på vognen.
 
 Leony
 (Bang the head that doesn't bang)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jacob Jensen (07-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  07-01-02 20:31 |  
  |   
            Grunden til at jeg ikke laver underskriftindsamling er at jeg mener
 metallica skal gøre som de selv vil, og ikke hvad deres fans vil have de
 gør... Jeg lytter til det de nu har tænkt sig at spille, og hvis jeg ikke
 kan lide det lader jeg være. Det er dog aldrig sket :)
 
 
 "Leony" <leony@NOSPAMmailme.dk> wrote in message
 news:X9e_7.10128$aS.1536445@news010.worldonline.dk...
 >
 > "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
 > news:a1776g$9m$1@sunsite.dk...
 > > > Hvad ville I sige, hvis Metallica på deres næste tour IKKE spillede
 > "Enter
 > > > sandman", "Sad but true", "Seek and destroy", "Fade to black" osv. som
 > > altid
 > > > er med i deres setlist, men istedet spillede numre som "Orion",
 > > > "Sanitarium", "Trapped under ice", "Bad seed", "Slither" osv...
 >
 > Jeg har da ikke oplevet/hørt en koncert hvor der ikke er blevet spillet
 > Welcome home (sanitarium) og det er efterhånden nogle stykker. Okay måske
 > koncerter fra før '86.
 >
 > > Det kunne da være vildt fedt. Jeg har aldrig forstået hvorfor sange som
 > > Phantom Lord, Leper Messiah, Damage Inc., Fight Fire With Fire osv...
 det
 > er
 > > jo klassikere.
 >
 > Problemet er jo at der bliver flere og flere sange at vælge imellem, flere
 > af dem er store hits, så handler det jo om at give folk en oplevelse og
 det
 > får man ved at høre sange man kender.
 >
 > > For ikke at nævne The Call Of Ktulu, Dyers Eve, The Frayed
 > > Ends Of Sanity og Orion.
 >
 > De har jo også spillet deres lange instrumentale numre live, men dropper
 de
 > igen da de er for "kedelige", dette er bandet rimelig enige om.
 >
 > Hvorfor starter I ikke en underskrift indsamling med overskriften:
 Metallica
 > på tur med de fede "ukendte" klassikere vi allesammen savner.
 > Jeg skal gerne skrive under og der er da en 5 andre der har deltaget i
 > debatten som også lyder til at være med på vognen.
 >
 > Leony
 > (Bang the head that doesn't bang)
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Helbo (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Helbo | 
  Dato :  05-01-02 17:25 |  
  |  
 
            Jeg er enig i at det kunen være fedt at høre de gamle numre igen live.
 Men jeg tror grunden til at de ikk spiller alle de gamle numre mere er at de
 er "vokset fra dem". Jeg hørte et interview med Lars Ulrich hvor han blandt
 anden snakkede om bandets udvikling og om hvordan nogen af de gamle sange
 ikke passede sammen med det nye Metallica. De kunne ikke se sig selv spille
 disse numre igen da de havde udviklet sig siden de blev skrevet.
 Men dette gælder naturligvis ikke alle de gamle numre. De spiller jo stadig
 Am i evil, motorbreath, Fight fire with fire og ikke mindst seek & destroy.
 Apropos Seek & destroy sagde LU i samme interview at de aldrig blev trær af
 den sang, der var en tour hvor de ikke spillede den, og der savnede de den
 meget.
 --
 Med venlig hilsen
 Martin Helbo
 mhj@mind-media.dk
 www.mind-media.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jacob Jensen (05-01-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jacob Jensen | 
  Dato :  05-01-02 20:45 |  
  |  
 
            Ja... det interview har jeg også hørt...
 "Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
 news:3c3728f7$0$37885$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Jeg er enig i at det kunen være fedt at høre de gamle numre igen live.
 > Men jeg tror grunden til at de ikk spiller alle de gamle numre mere er at
 de
 > er "vokset fra dem". Jeg hørte et interview med Lars Ulrich hvor han
 blandt
 > anden snakkede om bandets udvikling og om hvordan nogen af de gamle sange
 > ikke passede sammen med det nye Metallica. De kunne ikke se sig selv
 spille
 > disse numre igen da de havde udviklet sig siden de blev skrevet.
 > Men dette gælder naturligvis ikke alle de gamle numre. De spiller jo
 stadig
 > Am i evil, motorbreath, Fight fire with fire og ikke mindst seek &
 destroy.
 > Apropos Seek & destroy sagde LU i samme interview at de aldrig blev trær
 af
 > den sang, der var en tour hvor de ikke spillede den, og der savnede de den
 > meget.
 >
 > --
 > Med venlig hilsen
 > Martin Helbo
 >
 > mhj@mind-media.dk
 >  www.mind-media.dk
>
 >
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |