papir riffel
Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 04-01-02 12:26

Hej alle.
Jeg skal ud at købe mig en jagtriffel (privat eller forretning), men inden
jeg køber den
er der da nogle papir der skal være i orden.

ps. jeg har jagttegn.

Hilsen Lars

Fra : Anders Chr. Lassen

Dato : 04-01-02 12:31

Hej Lars.

Du skal have en våbentilladelse for at bære/eje en riffel.
Hvis du køber privet, så tag sælges våbentilladelse med på våbenkontoret hos
politiet. Det synes jeg fungerer rimeligt godt, så har man nemlig alle
oplysninger som skal bruges. (Måske en kopi...)

Jeg har aldrig købt i forretning.

AL.

--

\\\//
(o o)

* Anders Chr. Lassen
* Stud. Polyt. at Department Of Life Science
* Aalborg University. Sohngaardsholmsvej 57, DK-9000 Aalborg
* e-mail: lassen99@civil.auc.dk
* Phone: +4599342179/+4520838404
* CheckOut: www.protein.auc.dk/~soren99
* Possible Cause Of Death: 126 Years of Living.....

Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 04-01-02 13:14

Hej Anders
Tak for svaret (kanon)