Endnu et smædebrev...
Fra : Svante Vinther

Dato : 04-01-02 11:59

Hej XDSL udbydergruppe.

Jeg skal snart have bredbånd. Hurra for det.
Den væsentlige del af min sure galde er:

En sælger hos TDK/TDC whatever lovede at jeg kunne opsige min pro@ccess
ISDN per 1/2 selv om der er 3 måneders opsigelse på. Dette kunne lade sig
gøre fordi jeg skiftede til BB.
Fint, 1000 kroner sparet!
I dag fik jeg så en bekræftelse på at opsigelsen er per 1/4.
Sælgeren trak nu i land, og ham der havde henvist mig til ham, med det
oprindelige løfte, kan jeg naturligvis ikke huske navnet på. Jeg troede
egentlig at jeg havde garderet mig, ved at skrive numre op på de mange
instanser jeg som vanligt blev sendt gennem, men de 8 numre jeg nu har
liggende har primært været til omstillingscentraler, og jeg fik ikke navnet
på netop ham med løftet.
I mellemtiden har jeg også fået afbestilt min ISDN, da jeg ikke troede at
jeg havde noget at bruge det til!
Det forfærdelige er sådan set at jeg er i tvivl om hvorvidt jeg har energi
til at udskyde min ADSL bestilling i 2 måneder, genoprette min ISDN og
stille mig tilfreds med 128 kbps i endnu en tid.
Det må være sådan TDC/TDK whatever tjener deres penge!? For ikke at tale om
de enorme summer de må score på fortvivlede kunders lytten til det elendige
stykke klassik der åbentbart er obligatorisk i deres ventemaskine!
Efter at have fået luft ved ovenstående udpensling, forsøgte jeg mig
alligevel med at få flyttet min Pro@ccess ISDN. Pris: 1200 kroner.
Så det kan bedst betale sig at smide 1000 ud af vinduet...da jeg går ud fra
at begge priser er uden moms.
Grunden til at jeg var lidt sent ude med afbestillingen er, at jeg per 1/2
flytter, og at jeg ikke havde hus på hånden før d. 1/1. Den slags tjener de
åbenbart også penge på.
Essensen er vel noget i retning af at de dum-smarte sælgere der sidder
derinde burde sparkes langt væk, at love ting der ikke holder, giver bag-
slag i sidste ende.

M.v.h. Svante

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-01-02 12:34

On 04 jan 2002 Svante Vinther enriched usenet with:

> [...]
> 8 numre jeg nu har liggende har primært været til
> omstillingscentraler, og jeg fik ikke navnet på netop ham med

SNIP

> [...]
> ikke at tale om de enorme summer de må score på fortvivlede
> kunders lytten til det elendige stykke klassik der åbentbart er

Begynder alle numrene på din liste ikke med 80? 80-numre er jo gratis
at ringe til.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

The place to be

Fra : Svante Vinther

Dato : 04-01-02 14:55

Hej.

> Begynder alle numrene på din liste ikke med 80? 80-numre er jo gratis
> at ringe til.

Ikke de direkte numre, som man nærmest er nød til at klynge sig til, hvis
man vil igennem indenfor overskuelig tid.

M.v.h. Svante

Fra : aaa

Dato : 05-01-02 03:42

"Svante Vinther" <yeah@right.com> wrote in message
> Hej.

> Ikke de direkte numre, som man nærmest er nød til at klynge sig til, hvis
> man vil igennem indenfor overskuelig tid.
>
> M.v.h. Svante

Direkte numre??? De er alle 80-numre

Fra : Svante Vinther

Dato : 05-01-02 14:22

Hej igen.

> Direkte numre??? De er alle 80-numre

Tjaah, jeg ringede bl.a. til et 35 nummer, resten kan jeg ikke huske.

M.v.h. Svante

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-01-02 18:53

On Fri, 4 Jan 2002 18:41:33 -0800, "aaa" <agenten007@yahoo.com> wrote:

>Direkte numre??? De er alle 80-numre

Nej, TDC medarbejder har ikke alle 80 nummere som direkte nummer, nogle
har enda mobil tlf. Sådan en fanger jeg selv jævnligt via. 80808080
fordi jeg ikke vil bruge penge på min private mobil til arbejdsbrug,,,

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv,
og dem der er enig med mig,,,

Fra : Ole & Christina

Dato : 04-01-02 12:24

"Svante Vinther" <yeah@right.com> skrev i en meddelelse news:Xns918C79D149495yeahrightcom@193.88.15.201...
en lang og kedelig historie om tre måneders opsigelsesfrist hos TDC...

Hej Svante. Generelt kan man sige at du er bundet af det opsigelsesvarsel som gjaldt da du tegnede dit abbonnement. Tjek derfor dine
gamle papirer, og se hvad der står der. Hvis du er heldig, står der en måned, hvis ikke, må du jo nok betale de sidste to måneder og
glæde dig over at du så kan tale i telefon med både din mor og faster Erna samtidig, mens du ser på frække billeder på nettet

Ole S.

Fra : Svante Vinther

Dato : 04-01-02 14:57

Hej igen.

> [...]
> opsigelsesvarsel som gjaldt da du tegnede dit abbonnement. Tjek derfor
> dine gamle papirer, og se hvad der står der. Hvis du er heldig, står

Min pointe var netop at der STOD 3 måneder, men at sælgeren lovede mig at
noget andet kunne lade sig gøre! :).

hvis ikke, må du jo nok betale de sidste to måneder og
> glæde dig over at du så kan tale i telefon med både din mor og faster
> Erna samtidig,

Har desværre ingen af delene :).

> mens du ser på frække billeder på nettet

Lad os sige at den er for din regning :).

M.v.h. Svante