spøgsmål....
Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-01-02 10:51

hej der ude.

er der ikke en der kender en eller flere gode bøsse sider gerne gratis??

og hvis der er en fyr fra Næstved der har lyst til lidt løst sex med en
ung fyr på 22 år er du/i velkommen til at skrive??

hilsen Næstved fyren

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-01-02 12:57

On Fri, 04 Jan 2002 10:50:52 +0100, Thomas Hansen <thomasah@mailme.dk>
wrote:

>hej der ude.
>
>er der ikke en der kender en eller flere gode bøsse sider gerne gratis??

Hmmm nej men gå alt gruppernes binaere afdeling igenem der kan du
finde alt og er det bøsse sex du leder efetr så skal du nok regned med
det er der.

>og hvis der er en fyr fra Næstved der har lyst til lidt løst sex med en
>ung fyr på 22 år er du/i velkommen til at skrive??

forkert gruppe - prøv dk.oplsag.perosneligt tror jeg den heder anyway
opslags gruppe - den blå avis - datting scor den danske forening for
homoseksuelles træf punkt und so weither

Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-01-02 23:16

Fri, 04 Jan 2002 10:50:52 +0100 skrev Thomas Hansen <thomasah@mailme.dk>

Hej Thomas,

>er der ikke en der kender en eller flere gode bøsse sider gerne gratis??

Tjaeh, det kommer an på hvad du søger - hvilke "bøssesider" det er du
ønsker at falde over

Dem jeg selv læser fra tid til anden, eller anbefaler andre, er:

http://www.lbl.dk/ (Landsforeningen, you know)

http://www.blus.dk/ (Hvis du går på universitetet)

http://www.fronten.dk/ (En bøsselinksamling jeg ikke kendte)

http://www.portalis.dk/ (Et godt dating-sted, redigeret af en rar fyr)

http://www.cafesukker.dk (Den ultimative homo-news-portal)

Ellers skriv, evt. også som e-mail, hvis det du end søger ikke er her på
listen...

René
www.rene.hjorth.com