hvilken gammel kung-fu film?
Fra : Rar Morfar

Dato : 04-01-02 09:45

Hej

Jeg så en gammel kung-fu film for meget lang tid siden og ville faktisk
gerne gen-se den nu.

Her er lidt fra selve filmen:

helten slår i slutningenen mand i maven så han slår en koldbøtte rundt om
hans arm

i starten kaster han sække med ris på plads ved at bruge sine ben som en
katapult

munken og helten har en kamp om mad på et bord hvor munken vinder

en ond mand med et kæmpe sværd med et mindre sværd indeni spiser kylling og
har kylling siddende i overskægget

den onde boss har sin såkaldte "panterfist"

Jeg bilder mig selv ind at filmen hed Fire Dragon - men kan ikke finde noget
der inder om den nogle steder på nettet.

Nogen der kan hjælpe?

Rune

Fra : Jens Kronborg

Dato : 04-01-02 17:12

hmmm....er det MonoK Chosan Nikiam

Fra : Rar Morfar

Dato : 04-01-02 17:31

Aner det ikke

Kan ikke finde noget om den på imdb eller google.com

Rune