P.S. Bamse - hvor?
Fra : Gitte Beyer

Dato : 04-01-02 08:10

Hejsa

Vi har på et tidspunkt købt en tilbuds-video med P.S. Bamse (P.B.
Bear), som vores søn på 2 år er helt vild med. Vi har en enkelt gang
set en udsendelse i tv med ham, men ellers har vi aldrig set ham.
Spørgsmålet er derfor, hvor kan vi finde noget mere om/med ham?

MVH
Gitte

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 04-01-02 08:13

Hej Gitte !

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor. Men jeg er næsten helt sikker på,
at jeg så videoer med P.S. Bamse i Jalsøe (BabySam) på Roskildevej i Valby,
da jeg var der ude i sidste uge.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Gitte Beyer

Dato : 04-01-02 09:54

Hej Dorthe

>Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor. Men jeg er næsten helt sikker på,
>at jeg så videoer med P.S. Bamse i Jalsøe (BabySam) på Roskildevej i Valby,
>da jeg var der ude i sidste uge.

Det er nok lige rigeligt langt væk, da jeg bor på Vejle-egnen. Men jeg
kunne da prøve BabySam her...

MVH
Gitte

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-01-02 09:44

Har du kigget i Bilka (Vejle). Der købte vi et PS Bamse computerspil
(kan spilles fra 2½ år) og en kollega har købt PS Bamse Video samme sted.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)

Fra : Gitte Beyer

Dato : 04-01-02 11:05

Hej

>Har du kigget i Bilka (Vejle). Der købte vi et PS Bamse computerspil
>(kan spilles fra 2½ år) og en kollega har købt PS Bamse Video samme sted.

Det var i Bilka her i Vejle, vi købte videoen, men har kun set den ene
vi har (Strandfesten, mener jeg det er). Jeg vidste ikke, at han også
fandtes som computerspil, det må jeg da lige prøve at finde, jeg er
sikker på at det ville være et hit Selv om han måske ikke helt kan
spille det selv endnu...

MVH
Gitte

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-01-02 10:59

Hej

Spillet kostede i øvrigt 90,- i Bilka og vores på 2½ spiller det fint.

mvh
Karsten

Fra : Henriette

Dato : 04-01-02 19:24

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Spørgsmålet er derfor, hvor kan vi finde noget mere om/med ham?

Og vi købte vores bånd med ps-bamse i Kvickly...

> MVH
> Gitte

---
Henriette

Fra : Birger

Dato : 04-01-02 22:38

Jeg ved ikke om de har den længere, men OBS har haft 4 forskellige bøger med
PS Bamse til samlet 100 kr

Gitte Beyer <gitte@beyer.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c355497.136145206@news.inet.tele.dk...

Fra : Birthe Pedersen

Dato : 06-01-02 21:47

Gitte Beyer wrote:

> [...]
> set en udsendelse i tv med ham, men ellers har vi aldrig set ham.
> Spørgsmålet er derfor, hvor kan vi finde noget mere om/med ham?

Hej Gitte.

Vi låner P.S. Bamse videoer på biblioteket, så det kunne du måske prøve

Mvh. Birthe Pedersen