Speedstream 2601 + Ms. Game voice.
Fra : ReneStisen

Dato : 04-01-02 02:56

Hej Jeg har en adsl forbindelse hos TDC med en medfølgende speedstream
2601 router. Jeg kan ikke få Ms. Game voice til at virke igennem
routeren.
Ligeledes kan jeg ikke sende og modtage filer over icq og msn.
Det skal lige nævnes at jeg bruger zonealarm pro. Men det skulle ikke
være noget problem da jeg sat zonealarm til at tillade alt gennem gang
for game voice icq og msn.

Håber der er nogen der kan hjælpe med dette problem.

Mvh. Reene Stisen

http://www.kandu.dk/

Fra : GiWeo

Dato : 04-01-02 11:48