Ram problmer med et Asus A7v
Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 04-01-02 01:58

Hejsa alle kloge folk her :P

Jeg har lige købt mig et 256mb noname ram modul og smidt det i mit bundkort
(Asus a7v) men men men .. ak ak .. efter 10 - 12 timers perfekt kørsel
styrter hele mit system ned og jeg a ikke boote windows før jeg har fjernet den
nye ram kreds og smidt den gamle Kingston 64mb blok ind istedet. Jeg kan lige
tilføje at jeg har fået ram blokken byttet en gang og problemet eksisterer
stadig, plus at derudover vil mit MB ikke vedkendes noname blokken som en PC133
blok ... og forsøger jeg at tvinge den til at køre 133mhz nægter den simpelthen
at boote windows, mens sætter jeg mit gamle kingston PC100 til at køre 133 ...
no problems ...

Nu er det så at jeg er ved at få grå hår på hovedet ????

er det MB det er galt med .. eller skal jeg simpelthen ofre penge på mærkevare
ram?

Mvh

Bo Bach Jensen