gcj brugbar?
Fra : Troels Arvin

Dato : 04-01-02 00:32

Hey,

Er der nogen, der har anvendt GCC's "gcj" java->native compiler i
produktion eller næsten-produktion? I så fald: Er den interessant? - Kan
den fx. efterhånden opfattes som en erstatning for software såsom TowerJ?

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 04-01-02 00:52

Troels Arvin wrote:

> [...]
Kan
> den fx. efterhånden opfattes som en erstatning for software såsom

Jeg har ikke brugt den produktion eller næsten-produktion, men jeg har
leget lidt med den, hvis det tæller
Den virkede fint i små konsol-programmer (jeg har lavet et lille
citat-udtræk_fra_tekst_fil-indsæt_i_email program), men jeg har ikke
kunnet få den til at virke når jeg brugte swing-GUI (jeg er ikke helt
klar over om det er en feature eller en bug).
Det skal lige siges at ovenstående blev gjort med gjc i gcc-2.9.*
versionerne og ikke gcc 3.0.* versionerne, hvor gjc vist er indbygget.
Jeg har ikke haft modet til at opgradere endnu

Mvh.
Martin Ehmsen
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"