"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
news:1010534900.297526@kollegiegaarden.dk...
> "jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c3b7473$0$14477$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
> > Øv du har ret - og jeg lod mig lokke væk fra Modus, for at gå over til
> > ????? - øhh ...
> > nåh ja: Orange Match - og den HAR opkaldsafgift (ved succes / svar)
>
> Ja, man skal kigge sig godt for før, man skifter. Der kan være mange penge
> at tabe
> Men det kunne være, du skulle kigge på et selskab som Telmore, som har
faste
> lave priser uden dikkedarer (de har dog også opkaldsafgift). Se
>
www.telmore.dk .
Nej du - ellers tak, mit behov er så rigeligt dækket ind hos Telia idag -
har et Classic abon. - jeg betaler idag ca. 50 kr./md. til 80 øre/min. Jeg
ligger lige under grænsen for at det kan betale sig at skifte til Classic
Plus (125kr./md. 50 øre/min. - mit forbrug er stort set kun til fastnet og
til 28-numre)
Desuden har jeg Orange - oprindeligt Viva nu ændret til Match, og samtalerne
er flyttet tilbage på Telia abon. igen. (har to numre - et til "job" det
andet "privat")
> Vær dog opmærksom på at de har alvorlige problemer med nummeroverflytning
> pt., hvis du har tænkt dig at beholde det gamle nummer. Vent et par
måneder
> og følg med her i gruppen for at se, hvordan det udvikler sig.
Alt for godt kender jeg til nævnte problemer - jeg HAR været i branchen -
min anbefaling er/vil 100% klart være at få et nyt nummer når du skifter
selskab, så kan dit nye selskab hjælpe dig 100%.
OG - Hvad er der nu lige der er så helligt ved det "fantastiske" nummer jeg
een gang har fået??
Nej lad os få gang i udviklingen igen, nye muligheder i stedet for at bevæge
os rundt i mudderet - dernede bliver der spildt alt for mange
kræfter/ressourcer! - Hmmm... gad vide om det sidder nogle og smiler et
eller andet sted??
Der er også andre problemer i en nummerportering end disse, som også vil
give gener/problemer, men dem nævner branchen ikke noget om (endnu).
Jan