BARF
Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-01-02 22:59

Nogle der ved hvor man kan læse om BARF på skandinavisk??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 06-01-02 08:40

Hej Nina
Der var engang en lang tråd her, men den kan man vel ikke finde igen, og jeg
ved selvfølgelig heller ikke om der var nogen links til skandinavisk.
Jeg går ud fra, at du har prøvet NG i Norge og Sverige.
Er nysgerrig, har du tænkt dig selv at lave mad til misserne.
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-01-02 12:15

Hej Nina
jeg ved ikke om der er nogle skandinaviske, men
Mimi cary, mangeårig aby-opdrætter og Barf'er
har startet en catnutrition-liste på Yahoo, hvor bl.a.
Christine Ruessheim mangeårig Som-opdrætter og
BARF'er også er, jeg kan varmt anbefale den

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-01-02 15:39

Hej Marianne og Denise

Problemet at jeg altid har på fornemmelsen, at jeg har misset noget, når jeg
fx. læser engelsk.

Har spurgt i Sverige uden at få svar, så nu vil jeg spørge i Norge også.

Marianne, hvad helt nøjagtigt hedder catnustrition-listen, jeg har lidt
svært ved at finde rundt på yahoo.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-01-02 17:29

Hej Nina
den hedder CatNutrition
http://groups.yahoo.com/group/CatNutrition

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-01-02 20:16

Tak for hjælpen, Marianne.

Har fundet en svensk side om BARF, men desværre om hunde.