Asus A7v- ja, der er flere,?
Fra : Janus

Dato : 03-01-02 23:56

Jeg har et de gamle A7v via kt 133 Raid og så er der de andre kt 133 og der
er vel flere i denne nogenlunde ens serie, og ser der er flere der har
trobs, men hvad kan mit, med de nye cpu, og er der noget der kan betale sig
at ændre med min Thunderbird 800 fra samme tid 2 år. A7v - viakt133
vers.1.0 bios 1004 c
Med Venlig Hilsen.
Janus i håb om lidt hjælp.Tak.'

Overclocking på den cpu, er jo ikke ret meget.
256 mb.ram Volcano 6cu+ Quantum 30 gb 2 mb 7200 rpm.

Fra : Brian

Dato : 04-01-02 01:24

Hej Janus,
jeg har selv samme MB, og og er ved at opgardere, så jeg har haft de samme
tanker som dig. Lige nu er der en Duron 700@850 i MBèn, + en 256`er m. 32 mb
ddr-ram.
Efter hvad jeg har fundet ud af ved at "trave" div. NGèr igennem, så kan
A7Vèren godt tage en af de nye Duroner m. SSE og Morgan kerne F.eks den nye
1200 Mhz til kun godt en "tusse", men jeg har nu bestemt mig for en TB 1200
Mhz til ca. samme pris + en ATI 8500 til ca 2200,- og det regner jeg så med
at køre med 1-11/2 år endnu, og så til den tid skifter jeg det hele ud
undtagen 8500èren den skal holde mindst 2 år, det har alle de graffikkort
gjort, som jeg har haft. Du skriver ikke noget om, hvad du har af
graffikkort, men du ville få en del ud af at, sætte en større cpu i, (de er
jo så billige som aldrig før ), og så vente et år eller sådan og derefter
skifte det hele ud cpu, MB. ram og evt. graffikkort.
Mvh. Schau.