Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
AC adaptor
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-01-02 22:31

Hej,

Til mit splinter nye Fuji Finepix 2800z kan man bruge en Power AC adaptor
(5V) i stedet for batterier. Den forekommer mig at være en eller anden form
for standard dims, men hvor får man fat i en sådan???

Man kan vist nok få en original Fuji, men skulle det gøre nogen forskel (den
skal bestilles hjem osv.)?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Kim K

Dato : 05-01-02 12:24

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> [...]
> for standard dims, men hvor får man fat i en sådan???
>
> Man kan vist nok få en original Fuji, men skulle det gøre nogen forskel

Har set disse adaptere hos "din isenkrammer", "fredgaard" og "merlin" hvor
vidt de er sunde for kameraet vil jeg da formode at de ikke skader men spørg
eventuelt en ekspedient.
mvh Kim

ps: pris omkring 150kr