Skærme
Fijala 3554
re.To grafikkort - en skærm?
Fra : Henrik Ehlert

Dato : 03-01-02 22:27

-
Jeg har en Samsung 900NF hvor der er både 15-pin d-sub og bnc-cstik.
Kan jeg tilslutte et agp Asus V7700 og et pci Matrox g450 hvor et af
kortene self. har bnc-ledning på?
-

Jeg tænker på noget af det samme... bare med et hercules GF3 og et matrox
g450.
men hvordan skifter man mellem kortene?
og er de 16mb på matroxen nok til billed redigering?

Henrik Ehlert

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-01-02 00:10

Henrik Ehlert wrote:

> [...]
> -
>
> Jeg tænker på noget af det samme... bare med et hercules GF3 og et matrox

Mener man kan definere hvilken viewport som DirectX og OpenGL skal køres
ud på, der er ihvertfald en del spil hvor man direkte kan vælge imellem
kort.

> og er de 16mb på matroxen nok til billed redigering?

Rigeligt. Fx. 2048*1536*32=100663296 Bit = 12 MB altså 4 i overskud selv
ved så høj en opløsning.

Mvh

Bruno

PS. Formoder jeres Matrox kort er af PCI typen for motherboards har kun
en AGP slot.