Er Gabrielle blind.......?
Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-01-02 22:10

En af mine venner påstår, at Gabrielle er blind, hvorimod jeg mener, at
hendes
klap for øjet / solbriller blot er en del af hendes image.........hvem har
ret?

Thomas

Fra : NBN

Dato : 03-01-02 22:24

Jeg mener at hun er blind på det ene øje, og derfor den ene klap for øjet.

NBN

Fra : katsen

Dato : 03-01-02 22:51

Jeg har fået at vide, at dengang hun "kom frem" ("Dreams Can Come True")
havde hun en betændelse (eller noget) i øjet, og måtte derfor have klap for
i musikvideoen. Siden blev hun så ved med at skjule øjet som en del af sit
"image", men der skulle vist ikke være noget specielt galt med det...
Uha, en rigtig sladderhistorie
katsen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-01-02 00:03

katsen <kdo@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7l4Z7.7677$aS.1242587@news010.worldonline.dk...
> [...]
> i musikvideoen. Siden blev hun så ved med at skjule øjet som en del af sit
> "image", men der skulle vist ikke være noget specielt galt med det...

And we have a winner! Right story...der endte med at blive en image-ting.

/Lars

http://www.mp3.com/mindfly

Fra : Rasmus

Dato : 03-01-02 23:07

> [...]
> hendes
> klap for øjet / solbriller blot er en del af hendes image.........hvem har

Jeg er næææsten helt sikker på at hun har et 'lazy' eye men at patch'en
naturligvis også er del af hendes image.

Rasmus

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-02 23:42

> Jeg er næææsten helt sikker på at hun har et 'lazy' eye men at patch'en
> naturligvis også er del af hendes image.

Det tror jeg også. Der er noget galt med det øje, og hun
kan ikke altid skjule det.

Mark

There's a new medical crisis. Doctors are reporting
that many men are having allergic reactions to latex
condoms. They say they cause severe swelling.
So what's the problem? -Jay Leno

Fra : VAT85

Dato : 09-03-02 13:25

Hej med jer

Da Gabrielle udgav sin første cd var jeg ved et tilfælde med til
releaseparty på OXO-tower i London - hun så absolut hverken blind eller
betændt ud ved den lejlighed.

Vh
Dennis

Fra : Just_Me.com

Dato : 13-03-02 13:06

Gabrielle er IKKE blind nej, MEN den gang hun kom frem havde hun en klap
for øjet. Den gang havde hun et nyopereret øje og havde derfor klap!
Det blev ligesom en del af hendes image og hun beholdt klappen.

I dag går hun altid med mørke briller, fordi at hun stadig har en bygningsfejl i
det ene øge og hendes øje ville løbe i vand når hun står på scenen i det
kraftige lys. Derfor!!!

Så hun er ikke blind, har dog et dårligt øje og har forstået at gøre det en del
af hendes image!!