Via 4 in 1
Fra : kim014

Dato : 03-01-02 20:37

Sker der noget ved at åbne filerne ( 4.37) på PC med med andet chipset end
VIA , for at prøve at se hvad det er for noget Mvh. Kim

Fra : Karsten Olesen

Dato : 03-01-02 22:40

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sker der noget ved at åbne filerne ( 4.37) på PC med med andet chipset
end
> VIA , for at prøve at se hvad det er for noget Mvh. Kim

*****************

Nok er VIA 4-in-1 driverne kendte, men de er stadig
kun til for at kurere nogle bugs i VIA kombinationer...

MVH

Fra : Hans

Dato : 04-01-02 02:50

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sker der noget ved at åbne filerne ( 4.37) på PC med med andet chipset
end
> VIA , for at prøve at se hvad det er for noget Mvh. Kim

De virker absolut ikke på andre end Via chipsæt. Mit gæt er at du slet ikke
får lov til at installere driverne på andre maskiner eller også sker der
absolut ingenting.
mvh
Hans

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-01-02 13:37

In article <3c34b26c$0$99204$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, kim014@mail.dk
says...
> Sker der noget ved at åbne filerne ( 4.37) på PC med med andet chipset end
> VIA , for at prøve at se hvad det er for noget Mvh. Kim

Det ville svare til at forsøge at installere driveren til dit MODEM for at få
dit grafikkort til at virke.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)