* Nekrolog *
Fra : webmaster@teamos2.dk

Dato : 03-01-02 20:06

Vi kan med stor sorg meddele, at en af Team OS/2's største og mest
engagerede støtter, Derly Lytken, pludselig er gået bort den 22. december.

Vi, der har haft fornøjelsen af at møde Derly, kendte ham som en af
grundpillerne i Teams OS/2, som han i sin tid har været med til at stifte,
og han var nok den mest nørdede OS/2-bruger i vor kreds. Han var, til
trods for hans til tider noget direkte facon, altid imødekommende og
hjælpsom, hvis tingene var gået i hårknude.

Derly vil blive savnet.

Bisættelsen finder sted på lørdag kl. 9 i Østre Kapel i Næstved.

For Team OS/2 Danmark

Eric Johannessen / Knud Berggreen

Fra : steen

Dato : 03-01-02 21:53

webmaster@teamos2.dk wrote in a message to All:

wt> Vi kan med stor sorg meddele, at en af Team OS/2's st¢rste og mest
wt> engagerede st¢tter, Derly Lytken, pludselig er gået bort den 22.
wt> december.

Det g¢r mig ondt. Noget om d¢dsårsagen..??

wt> Bisættelsen finder sted på l¢rdag kl. 9 i ¥stre Kapel i Næstved.

Skal vi samles om en krans el. lign..?? Eller gi'r vi bare hver for
sig..??
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-01-02 01:07

<webmaster@teamos2.dk> wrote in message

> Vi kan med stor sorg meddele, at en af Team OS/2's største og mest
> engagerede støtter, Derly Lytken, pludselig er gået bort den 22. december.

Nu er to af de OS/2-personer jeg har respekteret mest, gået bort. Først var
det Ole Madsen og nu Derly. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller skrive.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : John Faurholt

Dato : 04-01-02 07:39

On Fri, 4 Jan 2002 00:07:05, "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>
wrote:

> Nu er to af de OS/2-personer jeg har respekteret mest, gået bort. Først var
> det Ole Madsen og nu Derly. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller skrive.

Dette kan jeg fuldtud tilslutte mig, netop disse personer var årsagen til jeg
kiggede nærmere på OS/2. Jeg mente på daværende tidspunkt, at når så saglige
personer brugte OS/2 var det nok værd at se nærmere på, hvlket jeg aldrig har
fortrudt. Jeg har længe savnet deres saglige og kontante indlæg

mvh John

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 04-01-02 16:24

Vi i Team OS/2 Aalborg blev chokerede og bedrøvede over at
erfare, at Derly Lytken, en af grundpillerne i Team OS/2
Danmark,
pludselig er gået bort 22. december. En af os alle ofte hørt
stemme i
dk.edb.os2 er forstummet, og den vil blive savnet... )-:

/\/\\ads Orbesen Troest, Team OS/2 Aalborg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-01-02 17:34

<webmaster@teamos2.dk> wrote in message
> Bisættelsen finder sted på lørdag kl. 9 i Østre Kapel i Næstved.

Hvordan giver man en krans?

Fra : John Faurholt

Dato : 04-01-02 19:05

On Fri, 4 Jan 2002 16:34:26, "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>
wrote:

> Hvordan giver man en krans?

Man finder en blomsterhandler i nærheden af Kirken/Kapellet og aftaler med dem
at formidle hvad man har i sinde.
Jeg vil iøvrigt gerne være med til at give, men har desværre ikke tid til at
organisere noget selv, det er jo ret snart så der skal handles hurtigt.

mvh John

Fra : steen

Dato : 04-01-02 20:36

John Faurholt wrote in a message to All:

JF> Man finder en blomsterhandler i nµrheden af Kirken/Kapellet og
JF> aftaler med dem at formidle hvad man har i sinde.

www.interflora.com, eller fra enhver InterFlora shop. (sort logo med
l¢bende bud)

JF> Jeg vil i°vrigt gerne vµre med til at give, men har desvµrre ikke
JF> tid til at organisere noget selv, det er jo ret snart s? der skal
JF> handles hurtigt.

Ditto - desuden går jeg 'radiod¢d' til midt i næste uge, vi er ved at
flytte.

Bliver der arrangeret noget kan jeg nås på 29274815, SMS, eller
(kort)email til samme (29274815@sms.tdm.dk)

PC'en bliver taget ned sådan cirka NU.

H¢rer jeg ikke noget i l¢bet at manDAGen, arrangerer jeg bare noget for
mig selv.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Sten Hansen

Dato : 05-01-02 04:44

Thu, 03 Jan 2002 20:06:03 +0100, skrev webmaster@teamos2.dk:

>Vi kan med stor sorg meddele, at en af Team OS/2's største og mest
>engagerede støtter, Derly Lytken, pludselig er gået bort den 22. december.

Da jeg i går morges åbende min mail og fandt dette triste budskab, var
det ligesom min verden gik lidt i stå.

Aldrig mere skulle jeg høre "Derly" i telefonen, når jeg havde et
problem med puteren, som jeg ikke selv kunne løse.

Jeg har kendt Derly siden 1994 og er aldrig gået forgæves til vores
allesammens "nørd" når det brændte på, enten det var om formiddagen eler
sent på aftenen. Altid smilende og hjælpsom også efter jeg var begyndt
at rode med Linux, som også Derly gjorde.

Jeg talte med Derly, mandag eller tirsdag før hans alt for tidlige død
og han var i godt humør, havde bestilt nye møbler, som skulle komme i
løbet af torsdagen. Han skulle ind og holde jul hos sin kæreste på
Amager og glædede sig.

Hvorfor er verden dog så uretfærdig?

Han vil blive meget savnet.

Ære være Derly Lytkens minde.