|
| Ros til telmore...... Fra : GJ |
Dato : 03-01-02 18:53 |
|
hej
jeg vil bare lige komme med lidt ros da der er så mange der har
problemer med at skifte selskab. Jeg skrev i slutningen af november
til telmore for at få skiftet fra orange til telmore. Efter ca en uge
fik jeg et brev hvor der stod mit nummer ville blive flyttet den
27/12. Da det så blev den 27/12 og hverken mit orange kort eller
telmore-kort virkede skulle jeg lige til at hidse mig op da man jo har
hørt om folk der venter i flere måneder.
Jeg ringede til telmore hvor der var en venlig kundeservice
medarbejder der sagdt hun kunne se at kortet ikke var blevet aktiveret
hvilket hun ikke kunne forstå. Jeg var stadig parat til at puste mig
op og fyre diverse eder af da hun sagde... "nu har jeg aktiveret
kortet det skulle virke om ca 10 min.".
Der var jeg jo så lidt skebtisk men det virkede sgu´....
Bare lige dette for lige at komme med lidt ros, istedet for der kun er
problemer. Det kan lade sig gøre uden problemer og så har telmore en
super kundeservice...
Mvh Gitte
| |
Bjarke Hansen (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-01-02 19:13 |
|
"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
news:49693u0snhieto7l60k3d882jd1uefh24f@4ax.com...
> Jeg ringede til telmore hvor der var en venlig kundeservice
> medarbejder der sagdt hun kunne se at kortet ikke var blevet aktiveret
> hvilket hun ikke kunne forstå. Jeg var stadig parat til at puste mig
> op og fyre diverse eder af da hun sagde... "nu har jeg aktiveret
> kortet det skulle virke om ca 10 min.".
>
> Der var jeg jo så lidt skebtisk men det virkede sgu´....
Jeg sidder faktisk og blive helt ophisset.... Hvorfor fanden skal det være
så uretfærdigt....
Har fanme brugt mange timer, på at få en forklaring på. Hvorfor man bare
lukker mit nummer ned, uden at fået besked derom, vente vente gab... Og
stadig ingen telefon..
Men tillykke med at du havde det så nemt.
>
> Bare lige dette for lige at komme med lidt ros, istedet for der kun er
> problemer. Det kan lade sig gøre uden problemer og så har telmore en
> super kundeservice...
Det skal der jo også til...
| |
Mickey (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Mickey |
Dato : 03-01-02 20:26 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:3c34a22b$0$17223
> Jeg sidder faktisk og blive helt ophisset.... Hvorfor fanden skal det være
> så uretfærdigt....
sådan er livet åbenbart... :(
Jeg fik min flyttet på kort tid, telefonen var død et par dage, og så
virkede det bare.
To jeg kender har brugt flere måneder på samme projekt (den ene endda fra
samme firma -> telmore som jeg)
--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?
- lav en traceroute på http://trace.susie.dk
| |
Bjarke Hansen (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-01-02 19:18 |
|
"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
news:49693u0snhieto7l60k3d882jd1uefh24f@4ax.com...
>Det kan lade sig gøre uden problemer og så har telmore en
> super kundeservice...
Angående kundeservice,,,,
¨
Jeg har ventet i 11 Minutter nu!!!!
| |
Mikael Nørrelund And~ (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Mikael Nørrelund And~ |
Dato : 03-01-02 19:28 |
|
> Angående kundeservice,,,,
> ¨
> Jeg har ventet i 11 Minutter nu!!!!
Kort tid ifht. Skodnofon
Venligst
Mikael
| |
Bjarke Hansen (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-01-02 19:29 |
|
"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3c34a296$0$62855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Angående kundeservice,,,,
> > ¨
> > Jeg har ventet i 11 Minutter nu!!!!
>
> Kort tid ifht. Skodnofon
er kommet igennem nu (20 minutter)
| |
Bjarke Hansen (03-01-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-01-02 19:33 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:3c34a5d6$0$17213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> er kommet igennem nu (20 minutter)
Og forklaringen var at teledanmark havde ged i systemerne lige omkring den
20 dec. Hvor min telefon blev lukket ned, og stadig ligger død hen...!
UDEN NOGEN FORM FOR INFORMATION
| |
claus (05-01-2002)
| Kommentar Fra : claus |
Dato : 05-01-02 23:56 |
|
> super kundeservice...
>
> Mvh Gitte
Ja nu har jeg ventet i snart 3 måneder på at få flyttet 3 numre fra
tekledanmark til tellmore
jeg har lige idag skrevet til tellmore at jeg ikke har me´re tålmodighed
om det er tellmore eller teledanmark der er skurk ved jeg ikke
men på mandag bliver alle 3 abbn opsagt hos tele dk
claus
| |
|
|