Antal MB på et gratis domæne????
Fra : Dapped

Dato : 03-01-02 18:08

Hvor meget plads er det muligt at få til sin hjemmeside under et gratis
domæne?
(sådan at siden også virker når min egen server er slukket).
Jeg vil nemlig igang med at lave min egen side, men fatter ikke så meget af
det endnu!

På forhånd tak...
_________________________________________ ICQ#:132673033

Fra : ha

Dato : 03-01-02 18:37

> Hvor meget plads er det muligt at få til sin hjemmeside under et gratis
> domæne?

Det svinger mellem de forskellige, men du kan gå
følgende igennem.
http://www.google.com/search?q=free+webspace&hl=da&lr=

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 03-01-02 22:40

> http://www.google.com/search?q=free+webspace&hl=da&lr=

og så skal du lige indsætte = tegnet manuelt i linken

mvh
ha

PS Er der nogen der ved hvorfor = tegnet altid
mangler i linken, selvom det er vises.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-02 05:15

Virker fint her.
Har formentlig noget med OE, som du bruger, at gøre.

Fra : Quark

Dato : 04-01-02 00:45

"Dapped" <rasmus.trusell@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (sådan at siden også virker når min egen server er slukket).
> Jeg vil nemlig igang med at lave min egen side, men fatter ikke så meget

Lige fra 1mb til uendeligt plads. Men ved uendeligt plads må filerne ikke
fylde mere end et par kilobytes. Og serveren sletter også exe filer osv.

Mvh
Quark

Her er nogle jeg lige kunne i hovedet:
www.subnet.dk (med reklamer)