Nokia 6210 endelige tilbage
Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 03-01-02 17:27

Så kom mandags telefonen igen fra såkaldt service , en måned igen ........
fåååååååk man skulle tro det var løgn. Denne gang var der blevet byttet
diverse vitale dele så kom med nye emi nummer .... Så der var håb.....
Meeeeeeen tasterne lød stadigt som var der sand i dem (noget med limen er
knækket i tastaturet) , nå butikken skiftede tastaturet til et nyt der lød
lidt mere normalt.... - Men Men men en time senere efter en enkelt telefon
samtale er tasterne tilbage til den der meget irriterende lyd ...... Hurra
for min telefon.

Hvad bliver mon det næste , skal man undvære den et par måneder mere og få
en ny model ? Eller tjaaaaaa' jeg er sgu snart måløs over dette produkt.
Hvor har det dog været en hel fornøjelse at have en låne 6150'er der ikke
slog en forkert skid , men det var jo ligesom ikke derfor ejg byttede var
det ? Nej da det var fordi man forventede at få et lækker produkt med nogen
meget brugbare specifikationer. Nå men der er jo nok ikke andet end at vente
på at telefonen igen begynder miste signalet / slukke / knage og brage /
afslutte opkald automatisk .... og alt det samme som man er vant til.

Har faktisk selv kenskab til nogen stykker der er enormt glade for deres
6210'er , de må altså bare have en heldig model ... Nå men jeg må jo have
indstillet uret i telefonen for uha jeg har et fint lommeur ,,, det kan den
da bruges til

Med Venlig Hilsen

Jan jan@12post.dk

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 03-01-02 17:32

Min virker fint ;)

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 04-01-02 09:43

Davs.

> Så kom mandags telefonen igen fra såkaldt service , en måned igen ........
> fåååååååk man skulle tro det var løgn.

Min virker også perfekt. Har dog lige fået skiftet tasteturet ud da jeg har
fået det slidt op på 1½år, men det er jo på garantien, så det er ok. Hvor i
DK bor du? Er det i nærheden af Kbh, så gå dog ind i en butik hvor de laver
den mens du venter.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 04-01-02 16:51

Ja endeligt tilbage igår .... ny telefon Idag blev den så påny tilbage
leveret. 4 gange cuttede den et opkald med mistet signal bagefter. Den
slukkede en gang .......... Så ud med pisset til forhandleren igen. Så nu
forbliver det slut med 6210 for altid, den bliver ombyttet til en helt anden
model.

Nokia 6210 Anmeldelse :

Godt : God som lomme ur hvis man har store lommer og fremragende / knald god
som rejse vækkeur

Skidt : I år 2002 kan man få ure der holder batteri længere end en lille uge
, og som vækkeur kan den dog kun anbefales til kortere rejser da man ellers
bliver nød til at medbringe oplader.

Konklusion :

Det er billigere at købe et Bilka ur, batteriet holder med lidt held i et
par år , Bilka uret går ikke ud når man forsøger at se klokken på det. Til
rejse brug kan en klok radio varmt anbefales, udover vække funktionen får
man også mulighed for at høre radio. Skulle man som jeg være så heldig at
have investeret i et komplet håndfrit sæt til bilen kan dette ved hjælp af
en under kop og lidt kontakt lim nemt ombygges til velfungerende kop holder
, måske kan man sågar være så heldig at mute på radioen virker hvis man
spilder kaffen ..... Så kan man bedre høre brølet ,,,,,,, Avvvvvvvvvv'

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 04-01-02 22:31

Davs.

> [...]
uge
> , og som vækkeur kan den dog kun anbefales til kortere rejser da man

Det er din oplevelse af den. Du har ikke været heldig, men det er der mange
der har. Klap hesten lidt.