TIPS til Isættelse af RAM i K7S5A
Fra : Andrew

Dato : 03-01-02 16:22

Hej

Er der nogle små tips man kan få til at sætte ramblokke i et K7S5A
motherboard.

Jeg har prøvet ihærdigt et par gange, men giver op til sidst af skræk for at
min hånd smutter og jeg brækker bloken, eller slottet, eller en kobber-bane
på MB'et.

Har i nogle gode tricks, jeg synes at de er UFATTELIGT svære at få i!!!

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 03-01-02 23:43

Har fået blokkene på nu, men det tog noget tid.
Jeg skulle bare trykke lidt hårdere, men det turde jeg ikke i starten

Mvh And