Hvad er Raptor Mobile ?
Fra : Mikael Kristensen

Dato : 03-01-02 14:06

Jeg læste i en annonce for Symantec, at der er noget som hedder Raptor
Mobile?
Hvad er det egentlig? Er det bare navnet for deres firewall eller ?

Hilsen
Mikael

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-01-02 17:02

Mikael Kristensen wrote:

> Jeg læste i en annonce for Symantec, at der er noget som hedder Raptor
> Mobile?
> Hvad er det egentlig? Er det bare navnet for deres firewall eller ?

Raptor Mobile, er VPN klienten til deres Firewall (Raptor eller Symantec
Enterprise Firewall) eller PowerVPN server.

Den kryptere sin opsætning, og kan desuden virke som en lokale firewall
for klienten.

Fra : Mikael Kristensen

Dato : 03-01-02 22:04

Hvorfor ikke bare bruge PGP VPN på klientsiden ?
Den sværmer ngole proff'er da ellers for! HJvorfor de gør det, ved jeg ikke?

Med venlig hilsen
Claus Hansen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 06-01-02 10:24