Hvem spillede og sang.
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 24-01-01 14:21

For mange år siden (1972) var der en sang der begyndte med linierne:
Europaekspressen er klar til start
Hilmar og Egone si´r vi alle får det rart.

Hvem spillede og sang??
Mikkel B-P

Fra : Uffe Christensen

Dato : 24-01-01 18:08

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er No Name med Henrik Strube.

UffeC

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 24-01-01 17:44

Nej, det er Midnight Sun, "Kul På". Den findes bl.a. på opsamlingen "Hvis Du
Tror Du Er Noget..." fra 1997, og ifølge noterne på denne er den faktisk fra
1973 (?!). På samme opsamling - som jeg har set ganske billigt flere
steder - er bl.a. også No Name med "Synge dig en sang".

mvh. Lars

Fra : Uffe Christensen

Dato : 24-01-01 19:25

.... og det havde jeg lige fundet ud, men du kom mig i forkøbet....

UffeC