Ringens Herre - ikke en stavefejl
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 03-01-02 14:26

...for jeg taler om filmen omkring Muhammed Ali. Hvornår kommer den i
biograferne?
Jeg er en af dem, der er vild med boksning, men ikke bryder mig om
Will Smith, så jeg er neturligvis ked af, at han fik jobbet. Jeg synes
umiddelbart slet slet ikke, at han kan spille sværvægtsmester, men han
skal da have chancen for at "prove me wrong".

Fra : Mikkel de Winther

Dato : 03-01-02 15:46

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message
> ..for jeg taler om filmen omkring Muhammed Ali. Hvornår kommer den i
> biograferne?

Der er vist ikke fastsat en dansk premieredato endnu, men mit gæt er at den
kommer i DK til marts.

m.

Fra : Sadat

Dato : 03-01-02 18:52

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> umiddelbart slet slet ikke, at han kan spille sværvægtsmester, men han
> skal da have chancen for at "prove me wrong".

Jeg har set klip og interviews fra filmen af, og jeg tror at Will Smith har
klaret rollen. Med super stil.

Før jeg så de klip fra filmen af syntes jeg at det var en idiotisk idé at
det var Will Smith som Ali.... men han ser helt anderledes ud og ligner
faktisk Ali fra de unge dage af i filmen.... den skal ses ;)

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- den denden denden
de kalder mig skurken...!

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 04-01-02 03:00

> [...]
> det var Will Smith som Ali.... men han ser helt anderledes ud og ligner
> faktisk Ali fra de unge dage af i filmen.... den skal ses ;)

Jeg tilslutter mig ovenstående, jeg tænkte nøjagtigt det samme da jeg først
hørte at Will Smith skulle spille rollen, men udfra diverse trailers har han
ikke kun formået at få karismaen og stemmeføringen på plads, men han har
dæleme også fået trænet sig op til reelt at ligne Ali fysisk.

Jeg kan anbefale sitet om filmen, der står nogen ret fede røverhistorier om
bl.a. optagelserne i Congo, om 30.000 lokale statister på det originale
stadion og sår'n. Linket er http://www.spe.sony.com/movies/ali/ Jeg glæder
mig til den.

-chris