Alanis Morissette
Fra : John Eriksen

Dato : 24-01-01 08:58

Så er der en ny cd på vej fra verdens bedste sangerinde

Se selv efter http://www.musicnews.dk/nyheder/20010124-2.shtml

Venligst
En Alanis-fan, John

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-01-01 13:41

"John Eriksen"
> Så er der en ny cd på vej fra verdens bedste sangerinde

ERROR no. 376380001: Subject does not match content.
Problemsolving suggests entry "Whitney Houston" as replacement.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-01-01 13:54

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse

> ERROR no. 376380001: Subject does not match content.
> Problemsolving suggests entry "Whitney Houston" as replacement.

Beklager - det er Aretha Franklin der er verdens bedste sangering, sådan
objektivt set.... og min smag er nu engang den bedste..... men derfor er
det nu ikke bare almindeligt glædeligt at Alanis kommer med et nyt album,
det er vel nærmest prisværdigt og kærkomment. Så jeg glæder mig - mht.
Whitney, så kan jeg kun komme i tanke om Alwas Love You som virkleig ændrede
noget....men det er vel også noget vi kan diskutere min doge Brandt
Nielsen....

Kåre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-01-01 19:48

"Kåre Weng Madsen"
> Beklager - det er Aretha Franklin der er verdens bedste sangering, sådan
> objektivt set.... og min smag er nu engang den bedste.....

Nå for søren, så tager jeg det i mig igen. Objektivitet må man vel
bøje sig for.

> men det er vel også noget vi kan diskutere min doge Brandt
> Nielsen....

"Doge"? Hvad betyder det?

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-01-01 20:01

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse

> Nå for søren, så tager jeg det i mig igen. Objektivitet må man vel
> bøje sig for.

Det er jeg glad for du synes....
Min mening repræsenterer nemlig den objektive sandhed og jeg er argument
resistent

> "Doge"? Hvad betyder det?

Det er slang for "gode", når man trykker lidt for hurtigt på tasterne....

Kåre

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 24-01-01 22:58

"Kåre Weng Madsen" wrote...

> Det er slang for "gode", når man trykker lidt for hurtigt på tasterne....

- og så er det faktisk også den gamle betegnelse for Venedigs hersker

mvh. Lars

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-01-01 14:11

"Lars D. Christensen"
> - og så er det faktisk også den gamle betegnelse for Venedigs hersker

AHA! Jeg har ellers aldrig været i Venedig.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-02-01 16:50

"Kåre Weng Madsen"
skrev en masse bla-bla...

Hej Kåre! Hørte dig i radioen. Hvo'n går det med tænderne?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010
Til brugere af OE dansk version: Sørg for, at du skriver Re: i
stedet for Sv: i svaroverskrifter. Se http://www.whitehat.dk/oe/