Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jpeg med fejl :o(
Fra : Anders

Dato : 03-01-02 13:36

Hejsa

Jeg har/havde et billede taget med mit digi cam.
Når jeg prøver at åbne billedet får jeg en fejl (could not open file) andre
app. viser billedet men med en fejl, den nederste 1/4 er gråt.

Er der nogen her der evt. kan reparere et sådant billede ??

Mvh
Anders

Fra : tomov

Dato : 03-01-02 20:24

Prøv at åbne det i en af de applikationer der duer og kopier så til
udklipsholder og sæt det derefter ind der hvor du vil bruge det.
Eller: Åben det i ieplorer, højreklik og gembillede som......

Eller ...

venligst
Tom

Fra : Anders Kjær

Dato : 05-01-02 13:13

Det har jeg prøvet men der er ingen app. der viser den nederste 1/4 af
billedet.
På kameraet så det fint ud.

mvh
Anders

Fra : Pia

Dato : 05-01-02 16:15

så har du måske afbrudt overførslen inden den var helt klar - det har jeg
oplevet med upload til web.

Pia

Fra : emj

Dato : 05-01-02 17:31

Pia skrev i <a1752u$ogr$1@sunsite.dk>:

>så har du måske afbrudt overførslen inden den var helt klar - det har jeg
>oplevet med upload til web.

Det er også mit bud. Han har tabt forbindelsen under download.

Hilsen emj

-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet