Valg mellem Siemens C35i og Nokia 3310 ?
Fra : Niels Højdahl

Dato : 03-01-02 12:50

Hej kloge ho'der !! :)

Jeg står og skal vælge mellem disse to modeller.... hvilken ville i
vælge ? Jeg aner ikke så meget om mobiltelefoner.

Forbrugsmønsteret er ikke stort, en smule telefoni om måneden og vel
omkring 10 sms'er.

/niller

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-02 13:09

"Niels Højdahl" <hoejdahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står og skal vælge mellem disse to modeller.... hvilken ville i
> vælge ? Jeg aner ikke så meget om mobiltelefoner.

jeg har en forkærlighed for Siemens
C45 er også et godt valg til billige penge

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Mickey

Dato : 03-01-02 17:13

> jeg har en forkærlighed for Siemens
> C45 er også et godt valg til billige penge

den har bare nogle enormt trælse menu-knapper, desværre, ellers en kæmpefed
telefon ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : --Tojo--

Dato : 05-01-02 21:35

> "Niels Højdahl" <hoejdahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> jeg har en forkærlighed for Siemens
> C45 er også et godt valg til billige penge
Hvor billige er de penge ??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-01-02 21:41

"--Tojo--" <tojo@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor billige er de penge ??

Min kæreste har lige fået en til 1000 kroner med Vic-abonnement på

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : BorreBoy

Dato : 03-01-02 13:46

> [...]
> vælge ? Jeg aner ikke så meget om mobiltelefoner.
>
> Forbrugsmønsteret er ikke stort, en smule telefoni om måneden og vel

Har haft begge to, og vil klart anbefale 3310'eren.
Synes Siemens har en elendig lydkvalitet.

/Thomas.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-02 13:55

"BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> Synes Siemens har en elendig lydkvalitet.

Jeg må så hellere lige sige at jeg aldrig selv har ejet en C35 men kun
S35'eren

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Mickey

Dato : 03-01-02 17:13

> Synes Siemens har en elendig lydkvalitet.

tror du ikke bare du har været uheldig ? ;)

Fra : BorreBoy

Dato : 04-01-02 14:25

"Mickey" <003@susie.dk> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> tror du ikke bare du har været uheldig ? ;)

Nej. Mig og en kammerat har både haft c25 og c35 - og skiftede derefter
begge til 3310. Vi mener begge, at den har en væsentlig bedre lyd.

Fra : Niels Højdahl

Dato : 05-01-02 00:14

jeg har købt en nokia 3310

tak for hjælpen !