? Jumper/ cpu på ASUS A7V266-E Raid
Fra : Jakob

Dato : 03-01-02 10:50

Hej

Det vil glæde mig usandsynlig meget, hvis en af Jer på NG har mulighed for
at informere mig :)

På ovennævnte mobo har jeg en AMD XP 1700.

1: Hvilke indstillinger af jumper/ voltage kan anbefales?
(Jeg kører pt. default)

2: Og så et rigtig træls spørgsmål: Hvor meget skade kan en AMD 1700 XP
klare????

Sagen er den, at jeg i går monterede min Titan køler. Det gik også godt, og
jeg udviste (synes jeg selv) ret stor forsigtighed. Men meget mod
forventning er et lille bitte stykke kraket af cpu-kernen (ca. 1,5mm i
længden og 0,5 mm i bredde og ca. 0,25 mm i dybden)

Det giver sig selv, jeg er en ret depri mand, hvis cpu'en er smadret. Dertil
skal siges, at jeg har opstartsproblemer - ved dog ikke, om det kan skyldes
cpu'en.

De afsluttende spørgsmål er derfor:

3: Hvordan kan man på bedst mulige vis montere køleren på cpu'en?

4: Er der en bestemt køler til AMD 1700 XP som er et "must" og som kan
minimere muligheden for at beskadige cpu'en?

Hører gerne nærmere - på forhånd tak!!

Mange venlige hilsner
Jakob

Fra : F.Larsen

Dato : 03-01-02 14:34

"Jakob" <jko@hum.auc.dk> wrote in message

> 1: Hvilke indstillinger af jumper/ voltage kan anbefales?
> (Jeg kører pt. default)

Hej

Du kan finde mine indstillinger her:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise2/A7V266-E.htm