email til ********@note.sonofon.dk
Fra : Nenad

Dato : 03-01-02 09:44

Hejsa

Virker dette?

Jeg har fået et sonofon telefon nummer og prøver på at sende besked
til min telefon, men den modtager intet.

Jeg kikkede på debitels hjemside og der hedder det
********@note.sonofon.dk

Er dette blevet ændret?

På forhånd tak
Nenad Dragic

Fra : Nick Christensen

Dato : 03-01-02 10:48

> Virker dette?

Ja det burde virke. Men der er nok et stort delay på.

Fra : Stig Christensen

Dato : 03-01-02 11:01

> Ja det burde virke. Men der er nok et stort delay på.

Jeg har oplevet at den email man sender fra skal være en rigtig email,
ellers kommer der ikke nogen sms ud !

Stig

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 03-01-02 13:53

Den 3 Jan 2002 00:44:28 -0800, skrev nenad@dragic.com (Nenad) :

>Virker dette?
>
>Jeg kikkede på debitels hjemside og der hedder det
>********@note.sonofon.dk

Ellers prøv *****@SMSnu.dk

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere m. dyn. IP samt salg af domæner

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-01-02 14:15

> http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via email og browser

Hej Jørgen,
Når man skriver beskeder som strækker sig udover én sms, så cutter din
sms-sender noget af i slutningen. Prøv selv at teste og se..... (just in
case du ikke havde hørt om det før)

Claus Rolsted

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 04-01-02 09:53

Den Thu, 3 Jan 2002 14:14:44 +0100, skrev "Claus Rolsted"
<rolsted@worldonline.dkNOSPAM> :

>Når man skriver beskeder som strækker sig udover én sms, så cutter din
>sms-sender noget af i slutningen.

Det sker ikke, når jeg tester, så jeg ved ikke, hvad du refererer til. Måske
kunne du uddybe det? Jeg bruger flere sendere, så hvilket nummer står som
afsender på din modtagne SMS ?
Vær dog opmærksom på, at en besked max. må fylde 2 SMS fra web og 1 SMS fra
email. Resten skæres af.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 04-01-02 13:51

"Jørgen Thomsen" <un@s.jth.net> skrev i en meddelelse

> Det sker ikke, når jeg tester, så jeg ved ikke, hvad du refererer til.
Måske
> kunne du uddybe det? (..)

Jo selvfølgelig. Nu har jeg kun testet ved at sende til mit eget mobilnummer
(Sonofon), men det, der sker, er, at der cuttes et antal karakterer af af de
modtagne beskeder. Helt præcis mistes der 7 karakterer fra slutningen af sms
nr 1 til start af sms nr 2 (altså inde midt i selve beskeden). Dertil kommer
at der mistes 8-9 karakterer helt til slut i sms nr 2.
Jeg håber du forstår meningen. Det skal måske også nævnes, at jeg ikke har
udfyldt "Fra"-feltet, idet jeg underskriver mig til sidst i sms'erne.

> (..) Jeg bruger flere sendere, så hvilket nummer står som
> afsender på din modtagne SMS ?

Afsendernummer er 9906, og i slutningen af hver sms står der "** Gratis SMS
sendt fra myorange.dk **".

> Vær dog opmærksom på, at en besked max. må fylde 2 SMS fra web og 1 SMS
fra
> email. Resten skæres af.

Jeg har her kun testet med 2 sms'er, så det skulle være ok.

Claus Rolsted

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 05-01-02 01:47

On Fri, 4 Jan 2002 13:50:53 +0100, in dk.teknik.telefoni.mobil you wrote:

>Jeg håber du forstår meningen. Det skal måske også nævnes, at jeg ikke har
>udfyldt "Fra"-feltet, idet jeg underskriver mig til sidst i sms'erne.

Det var netop det, der var problemet. Det er rettet nu. Tak for hjælpen.

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via browser eller email
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere, dyn. IP, dk + int. domæner

Fra : Claus Rolsted

Dato : 06-01-02 17:17

> Det var netop det, der var problemet. Det er rettet nu. Tak for hjælpen.

Det var så lidt. Og selvtak.

> http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via browser eller email

Og den er nu en super-hurtig samt fejlfri sender. Lækkert nok.

Claus Rolsted

Fra : nenad dragic

Dato : 03-01-02 21:59

Tak

Det virker med smsnu.dk, men ikke med note.sonofon.dk.

Tak
Nenad