Hvilken ASUS BK er det BILKA har tilbud~
Fra : J.Starup

Dato : 03-01-02 09:31

Hvilken bund kort mon det er de bruger
Er det helt hen i vejret den tilbud de har
Den skal bare stabil
http://www.bilka.dk/Internet/Bilka/Billed.NSF/filer/G020164/$File/G020164.JP
Med Venlig Hilsen
Jørgen Starup

privat e-mail boble@pc.dk
arbejde joesta@europe.lego.com

Fra : J.Starup

Dato : 03-01-02 09:39

vi prøver igen

http://www.bilka.dk/internet/bilka/05259avis.nsf/doc/250390V69111000120

Fra : orbital

Dato : 03-01-02 11:01

On Thu, 3 Jan 2002 09:38:47 +0100, "J.Starup" <boble@pc.dk> wrote:

>vi prøver igen
>
>http://www.bilka.dk/internet/bilka/05259avis.nsf/doc/250390V69111000120

Jeg ville være ret sikker på, at det er asus a7v. Det kort er nemlig
lidt forældet. Kører kun fsb200 cpu'er (100 MHz frontbus, men kan køre
ram på 133). Det bundkort er tilgængeligt på diverse rabat-tilbud og
derfor billigt.
Det kan også være et all-in-one asus bundkort baseret på samme kt133
chipset eller km133.

Bundkortet er jo netop bestykket med duron 1000, som kører 10x100.
Iøvrigt en udmærket cpu, der har sse og prefetch, ligesom xp cpu'erne.

Men mulighederne for opgradering er meget begrænsede. Det er måske
billigere at skrue lidt på den duron. Den løber nok 1200, hvis
multiplier låses op.

John

Fra : orbital

Dato : 03-01-02 13:44

On Thu, 03 Jan 2002 11:00:44 +0100, orbital <johnknuhtsen@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men mulighederne for opgradering er meget begrænsede. Det er måske
>billigere at skrue lidt på den duron. Den løber nok 1200, hvis

rettelse: jeg læser andetsteds, at det er asus a7v133-vm

Manualen er her:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/HANDBUCH/Motherboard/Socket_A/VIA_Chipset/

John

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-01-02 13:19

"J.Starup" <boble@pc.dk> writes:

>vi prøver igen

>http://www.bilka.dk/internet/bilka/05259avis.nsf/doc/250390V69111000120

69111000120 er formentlig modelbetegnelsen. På www.mycom.dk giver
det ihvertfald en maskine, som svarer til annoncen:

CPU: AMD K7 Duron 1000 MHz
Bundkort: Asus A7V133-VM
RAM: 128 MB SD-RAM PC-133 SpaceWalker
Harddisk: Maxtor, 40.0 Gb, U-ATA100, 5400 RPM
CD-Rom: LG, 52 x Speed
Grafikkort: Onboard
Lydkort: On board
Kabinet: 3003-8 300 W
Floppy: 1,44 Mb 3 ½"
Køler: Cool-TI/8/1100
Tastatur: Chicony Win-98
Mus: Logitech PS/2 2 knaps

Bilka (ihvertfald i Ishøj) kan i øvrigt først levere maskinen fra
den 14/1.

Hilsen
Per

--