Layout managers i html?
Fra : Ostekongen

Dato : 03-01-02 00:11

JEg sidder og er begyndt at rode med en hjemmeside, hvor jeg har lavet nogle
billedikoner, der virker som links. Problemet er, at når jeg bare tilføjer
links'ne fremstår de under hinanden, og ikke ved siden af hinanden, som jeg
ønsker. Så mit spørgsmål lyder til en harcore person: Findes der en form for
layout manager i html? HVordan udnytter jeg bredten af skærmbilledet og
opstiller linksøne efter hinanden??

På forhånd tak, Ostekongen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-02 00:18

Thu, 3 Jan 2002 00:11:19 +0100, skrev "Ostekongen"
<ostekongen@hotmail.com>:

>JEg sidder og er begyndt at rode med en hjemmeside, hvor jeg har lavet nogle
>billedikoner, der virker som links.

Problemet ikke rigtig forstået, hvis du ikke indsætter <br>, så
burde stå på samme linje.

Men, hvis du bruget <div> i dine links, så il der komme
linjeskift, her kan du evt. sætte dem ind i en tabel eller bruge
position.

Men en url ville hjælpe meget, ellers bliver det rent gætteri.
--
med venlig hilsen
Knud