Tim Christensen??
Fra : Martin Hansen

Dato : 02-01-02 23:10

Hej

Er det rigtigt at der er en ny single ude med Tim Christensen?? Synes at
have hørt den 2 gange idag....men fik aldrig det hele med. Hvad hedder
sangen? Det var kun guitar og sang. Er det evt. en forløber til et nyt
album?

Hilsen
Martin

Fra : Frøns

Dato : 02-01-02 23:38

Mon det er Tim Christensen - Kings Garden du tænker på?

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 03-01-02 19:49

Kings garden er sgu da ikke ny..

Nej jeg er næsten 1000 % sikker på at der ikke er kommet noget nyt fra tim..

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : Peter E K

Dato : 08-01-02 23:50

"Frøns" <julie_roed@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Mon det er Tim Christensen - Kings Garden du tænker på?

Kan du sige Hammond?

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-01-02 14:03

> [...]
> have hørt den 2 gange idag....men fik aldrig det hele med. Hvad hedder
> sangen? Det var kun guitar og sang. Er det evt. en forløber til et nyt

Som "Frøns" skriver, er det sikkert King's Garden du tænker på. Den er det
sidste nummer på den første og pt. eneste TC plade, som jeg ikke lige kan
huske hvad hedder.... jow.... Secrets on Parade.

Der er vist ikke nogen planer om en ny plade endnu. Men mon ikke man kunne
håbe på et eller andet i 2002.?

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Martin Hansen

Dato : 03-01-02 16:21

Det er i hvert i fald ikke en sang fra Secret on Parade som jeg kender ud og
ind.
Sangen jeg hørte i radioen synes at være optaget live for der var klap
salver til sidst.
Kunne måske ha noget med den fornylig P3 pris at gøre??

Martin
Mads Breddam <breddam@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:AAYY7.11395$Zm5.1077049@news000.worldonline.dk...

Fra : Mads Breddam

Dato : 03-01-02 19:08

> [...]
> salver til sidst.
> Kunne måske ha noget med den fornylig P3 pris at gøre??

Så har jeg ingen anelse..... Men hvis du hører rygter om en ny plade, må du
endelig lige give besked her inde.

Kunne det måske være et gammelt Dizzy nummer, spillet i en alternativ
akkustisk version??

Fra : Frøns

Dato : 03-01-02 19:57

Jeg har virkelig heller ingen anelse så

Fra : Martin Hansen

Dato : 03-01-02 22:31

Ok..så fandt jeg ud af det. Tjek lige www.timchristensen.dk Der er der
flere der efterlyser sangen. Den hedder I'll let you know...og netop spillet
til P3 pris uddelingen i December. Sangen er ikke ude endnu.

Martin
Frøns <julie_roed@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c34a9aa$0$270$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...