Skærme
Fijala 3554
Søger en god 17 tommer fladskærm
Fra : WormMan

Dato : 02-01-02 21:24

Hejsa

Jeg søger en god fladskærm, den skal være 17 tommer og den skal helst være
sort. Jeg har tænkt mig at lægge 10,000,- ud for skærmen. Er der nogen der
har nogle forslag.

På forhånd tak

WM

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-01-02 22:46

Hej

WormMan wrote:

>Jeg søger en god fladskærm, den skal være 17 tommer og den skal helst være
>sort. Jeg har tænkt mig at lægge 10,000,- ud for skærmen. Er der nogen der
>har nogle forslag.

Jeg vil forslå en ADI S710 - den fås godt nok ikke i sort, men er til
gengæld kanon god - og koster "kun" 7000,-

--
Med venlig hilsen / Best regards
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 03-01-02 01:47

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg vil forslå en ADI S710 - den fås godt nok ikke i sort, men er til
> gengæld kanon god - og koster "kun" 7000,-

Så kan man altid sætte en maler på den, min skærm har, f.eks. fået et
sten-look. Ser Knaldhamrene godt ud

Fra : Jensn

Dato : 03-01-02 06:37

"WormMan" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort. Jeg har tænkt mig at lægge 10,000,- ud for skærmen. Er der nogen der

Hej

Jeg har en Samsung 171B som jeg er meget tilfreds med - flot design og
billede

Fåes i Sort, hvid og sølv

Koster ca. 9000,-

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : WormMan

Dato : 04-01-02 14:18

Jeg vil gerne vide hvor det er muligt man kan købe denne skærm. Da jeg ikke
kan finde den på edbpriser.dk. Også vil også gerne be om nogle billeder af
denne skærm.

På forhånd tak

WM