Abernes Planet 1968
Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-01-02 20:39

Har netop set subj. igen, men synes dog stadig Abernes Planet 2001 er en
absolut seværdig film.... den behøver jo ikke nødvendigvis være dårlig fordi
den første er en klasiker (og jeg vil da lige tilføje at jeg elsker gamle
sci-fi klasikere).

sniper_Nolight

Fra : psycrow

Dato : 02-01-02 22:21

fuldstændig enig :)

Fra : Kasper Bang

Dato : 03-01-02 13:33

sniper_Nolight wrote:
>(og jeg vil da lige tilføje at jeg elsker gamle
> sci-fi klasikere).

Lidt OT: Så lige "Itchy and Scratchy the Movie"-afsnittet af Simpsons i
går på TV3. Homer passerer som gammel mand en gang i fremtiden en butik,
hvor en person bestiller "soylent green". Homers respons er selvfølgelig
"Mmmmhh, soylent green". Jeg tror ikke, Homer har set sine sci-fi
klassikere...

MVH/Kasper

Fra : Morten DH

Dato : 03-01-02 19:33

> [...]
> hvor en person bestiller "soylent green". Homers respons er selvfølgelig
> "Mmmmhh, soylent green". Jeg tror ikke, Homer har set sine sci-fi

Lige en note: Soylent Green kommer fra TCM i løbet af denne uge (kan ik lige
huske hvilken dag) - bare de dog snart ville sende Omega Man, det er en af
mine farvoritter - nogen der ved hvad der skete med den planlagte R1 DVD,
den forsvandt fra listen igen...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-02 05:20

> [...]
> mine farvoritter - nogen der ved hvad der skete med den planlagte R1 DVD,

har ikke set den på nogle lister, men har købt den på VHS... ja jeg var ikke
meget for at glo på et videobånd igen, men jeg måtte bare se den

sniper_Nolight

Fra : Anders Nielsen

Dato : 04-01-02 10:56

Morten DH <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a128bs$o73$1@sunsite.dk...

> [...]
> mine farvoritter - nogen der ved hvad der skete med den planlagte R1 DVD,

En anden note angående TCM.. Jeg så for nogle måneder siden en film som
udelukkede foregik via hovedpersonens POV. Jeg mener den hed Lady in the
Lake. Der skulle vel ikke være nogen der optog den, da jeg ikke fik det hele
med ?

vh Anders

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-01-02 12:00

"Anders Nielsen" <columbo@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udelukkede foregik via hovedpersonens POV. Jeg mener den hed Lady in the
> Lake. Der skulle vel ikke være nogen der optog den, da jeg ikke fik det

Bare rolig. De sender Lady in the Lake med MEGET jævne mellemrum. Den er
egentligt ikke særligt god, men bestemt interessant pga. den
eksperimenterende form.

MVH
Jens