Leftdynamicmenu
Fra : Bent Sørensen

Dato : 02-01-02 20:14

Hej NG,

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg skriver til, men hvis
ikke håber jeg der er nogen der ved hvor jeg skal henvende mig.

Jeg er ret ny indenfor det her med java, men jeg har fundet et
javascript der hedder "Leftdynamicmenu" som jeg absolut må have. Det
kan ses på denne her side:

http://www.viewsource.dk/pop.asp?ident=dhtml&page=3

Og det er freeware. Men jeg ved ikke hvordan jeg får det til at virke!
Skulle der mon være nogen der kender scriptet og som kan hjælpe mig?

For det første, hvordan skal jeg downloade det?
For det andet, jeg har prøvet at markere alt i eksemplet og så sætte
det ind i Front Page. Men det virker ikke helt rigtigt. Jeg kan ikke
få menuen til at forsvinde når jeg fjerner musen.
For det tredie, Hvordan flytter jeg rundt på menuen, så jeg evt kan få
en enkelt knap der ikke har nogen effekt?

Scriptet er det samme som på Stofas hjemmeside. http://www.stofa.dk/

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
Med venlig hilsen
Bent Sørensen
Nørresundby

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 02-01-02 21:35

"Bent Sørensen" <ignoramus@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er ret ny indenfor det her med java, men jeg har fundet et
> javascript der hedder "Leftdynamicmenu" som jeg absolut må
<SNIP>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
> Med venlig hilsen
> Bent Sørensen
> Nørresundby
Hej Bent

Se på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java
"HTML-sproget JavaScript hører _ikke_ til i denne konference."
Så du skal nok spørge i

Du skal spørge i dk.edb.internet.webdesign.clientside. Se
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.client
side
2. Beskrivelse:
Javascript og andre scriptsprog i webbrowsere

Håber du kan bruge det til noget (og finder nogle, der kender mere
til Javascript end mig ).
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen