Black Ingvars = fedt.
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 20-01-01 19:45

Jeg har lige lyttet til dette bands hårde metal udgaver af eks. Emil
fra lønneberg. Det lyder faktisk rigtig godt. Og jeg kan se at også
Britney Spears, Baby one more time og lign bliver "parodieret"

Er der noget, der kender til bandet?

Fra : Fissie

Dato : 20-01-01 20:01

Lars Jakobsen <jakosenb@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a69dc22.1086467@sunsite.auc.dk...
> [...]
> fra lønneberg. Det lyder faktisk rigtig godt. Og jeg kan se at også
> Britney Spears, Baby one more time og lign bliver "parodieret"

Hvis du besøgte dk.binaer.musik noget oftere, ville du vide at der for
nyligt er blevet postet en helvedes masse med dette band.......