Lidt af hvert.. (6210)
Fra : Siggy

Dato : 02-01-02 18:40

Kan man på eller anden smart måde sende og modtage e-mail på en 6210, evt.
via wap, går ikke ud fra man kan gøre det direkte til og fra en smtp/pop3
server ligesom visse andre foner, har også bemærket man kan sende en sms som
E-mail, hvad det så end går ud på.. !?!

Nogle erfaringer eller kreative ideer..

Og lige en ting mere, et eller andet sted hvor man kan følge med i når der
kommer nye firmware opdateringer, og hvad der er forbedret osv..

Kan man også skifte front og lys på en 6210, hvor og hvor meget..

Nogle anbefales værdige wap portaler..

Og så lige en allersidste ting, nogle der ved hvor man får fat i en ir-port
til en stationær pc, og om det fungere, og om der er en bestemt Ir-Da
standard man skal have porten i, eller hvad ved jeg..!?!

På forhånd tak, håber ikke jeg er besværlig..

Mvh - Siggy

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-02 18:43

"Siggy" <partymaker_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man på eller anden smart måde sende og modtage e-mail på en 6210,
evt.
> via wap

Du kan jo bruge Wapmail hvis du har abonnement hos TDC Internet

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Tom Christensen

Dato : 02-01-02 21:17

Hej Siggy

> [...]
> server ligesom visse andre foner, har også bemærket man kan sende en sms

Jeg bruger selv www.wapportal.dk på min 6210. Det virker udmærket, nårt det
først er sat op.

> Og lige en ting mere, et eller andet sted hvor man kan følge med i når der
> kommer nye firmware opdateringer, og hvad der er forbedret osv..

? Jeg har ikke undersøgt dette endnu. Har dog set, at der jævligt spørges
(og svares) på dette emne i denne NG.

> Nogle anbefales værdige wap portaler..

Jeg bruger kun ovennævnte, og kun til mail.

> [...]
> til en stationær pc, og om det fungere, og om der er en bestemt Ir-Da
> standard man skal have porten i, eller hvad ved jeg..!?!

Jeg har for nylig købt en USB-IrDa, da jeg løb tør for COM-porte i min PC.
Hvis du vil, kan du
købe mit gamle IR-"øje", som skal sluttes til motherboardet. Send en mail,
hvis du er interesseret.

> På forhånd tak, håber ikke jeg er besværlig..

Slet ikke, flere andre bokser jo med de samme ting.

Held og lykke.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Siggy

Dato : 14-01-02 21:55

Hej Tom

Ved godt det er ved at være noget tid siden..! Prøver alligevel..

Hvad skal sådan en koste..!? (ehh, skal den tilsluttes direkte på
motherboardet eller i en seriel port..??)

Hvad gav du for din USB-IR, og hvor købte du den, hvis man må spørge..

Mvh - Siggy..

Kan det passe din mail ikke virker..!?!?

Fra : Siggy

Dato : 14-01-02 21:58

Ang. mail.. Upz, mig der ikke kan læse..