cd køb på nettet.
Fra : peet dk

Dato : 19-01-01 13:32

hvor? www.cdon.com er vist ikke så gode har jeg hørt? De skal have mere end
top100. Jeg søger specialt noget med gruppen guv'ner, cat power og modest
mouse.
(hehe mus og kat...)

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759

Fra : Uffe Holst

Dato : 19-01-01 15:17

In an article of 19 Jan 2001 peet_dk wrote:

> [...]
> top100. Jeg søger specialt noget med gruppen guv'ner, cat power og modest

Min erfaring er, at http://www.101cd.com (i England) har et stort udvalg,
men om de lige har det, du søger, til en pris, som du vil betale, ved jeg
ikke.

Jeg har fået dem anbefalet fra et par sider, men aldrig selv benyttet dem.
Den ene CD, som jeg har haft bestilt hos dem, viste det sig, at de ikke
kunne skaffe alligevel -- det kom nu heller ikke som nogen overraskelse,
at de ikke kunne skaffe lige netop den CD.

--
Uffe Holst

Fra : peet dk

Dato : 19-01-01 16:11

Min erfaring er, at http://www.101cd.com (i England) har et stort udvalg,
men om de lige har det, du søger, til en pris, som du vil betale, ved jeg
ikke.

De har ihert tilfæle en del! men jeg kunne helst tænke mig en shop, enten i
dk (som kan sende med efterkrav eller at man kan bruge dankort) eller en
hvor man kan sende pr. efterkrav.... hvis det ikke er for dyrt når det er i
udlandet..

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-01-01 13:23

"peet_dk"
> [...]
> hvor man kan sende pr. efterkrav.... hvis det ikke er for dyrt når det er i

Jeg har fået en mail fra bol.com om, at de har gratis porto som et kampagnetilbud
i øjeblikket. Jeg går ud fra, at det gælder for alle.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : peet dk

Dato : 20-01-01 15:18

| Jeg har fået en mail fra bol.com om, at de har gratis porto som et
kampagnetilbud
| i øjeblikket. Jeg går ud fra, at det gælder for alle.
de har faktisk mange cd'er (læs: andet end top100) og de tager imod dankort
:0) Dem tro jeg sku' jeg køber hos! Så må vi se med leverings tiden. Den er
dog lidt pebert ca. 21 arbejdsdage for import fra USA..

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 17:07

Fra : Kim Petersen

Dato : 20-01-01 17:07

> Personligt ville jeg hellere
> støtte en butik, hvor man er sikker på, at servicen er i orden, og at
folkene
> bag er eksperter. I propose <http://www.rillen.dk> (som jeg *ikke* har
noget
> med at gøre), selv om deres web-interface er noget hø. Men servicen er i
top,
> og det tvivler jeg en del på, at den er hos bol :\

Må jeg foreslå www.cdskiven.dk? De har ikke alt, f.eks. ikke de albums der
blev efterspurgt i den første mail, og deres priser er heller ikke lave
eller noget, men deres service er i top, og det er en rigtig pladeforretning
der driver sitet! Alle cd'ere (med meget få undtagelser, du skal nærmest
være uheldig) leveres indenfor 2 dage, udvalget kan bestemt dække de flestes
behov, og der er ingen porto på køb over 150 kr.

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 02:50

Fra : Peter@qwerty.dk

Dato : 20-01-01 02:50

In article <3IY96.582$fa3.45166@news010.worldonline.dk>, milux@image.dk
says...
> Hej Peet
>
> CDON er såmænd OK. De kan skaffe alle plader udgivet i Sverige, de er tit
> hurtige med nyheder og priserne kan være rimelige. 38 kr i porto, kan

Porto er kr. 27.- ellers er jeg helt enig

--
Mvh Peter Kærsaa

Fra : Nocturno Culto

Dato : 14-02-01 16:25

In article <MPG.14d30d41470e4d9896ae@news.stofanet.dk>, Peter@qwerty.dk
says...
> In article <3IY96.582$fa3.45166@news010.worldonline.dk>, milux@image.dk
> says...

> Porto er kr. 27.- ellers er jeg helt enig

CDON sux big time ! Jeg ventede engang 6 mdr. på en cd. Jeg skrev 5
mails til dem hvor de kun svarede tilbage på den ene og kom med
alverdens undskyldninger om opdatering af system og hvad ved jeg. Det
holder bare ikke ! Jeg er færdig med CDON og det ville passe mig fint
hvis alle holdt op med at bruge dem så de også gik konkurs, for det har
de fandme fortjent med den elendige service. Jeg fik ikke engang gratis
levering eller noget, selvom jeg havde ventet så længe.

--
Nocturno Culto

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-02-01 17:57

Hej Nocturno Culto

Det er selvfølgelig også kun rimeligt at et firma skal gå konkurs fordi én
kunde er utilfreds med én plade levering. NOT.

Hvis du ikke havde betalt pladen forud kunne ud bare afbestille den, og så
købe den et andet sted.
Hvis CDON så leverede pladen senere nægtede du bare modtagelsen (evt smed
den i postkassen med Modtagelse nægtet skrevet hen over din adresse).

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Nocturno Culto <ass@banana.dk> skrev i en

Fra : Nocturno Culto

Dato : 14-02-01 18:39

In article <eQyi6.2640$PC4.91703@news010.worldonline.dk>, milux@image.dk
says...
> [...]
> Hvis CDON så leverede pladen senere nægtede du bare modtagelsen (evt smed
> den i postkassen med Modtagelse nægtet skrevet hen over din adresse).

Det er sgu ikke kun deres levering jeg er utilfreds med, men hele deres
såkaldte "kundeservice". Selvfølgelig ville det være ok, hvis det var en
enkelt smutter, men man har jo tit hørt andre brokke sig over CDON, så
det er nok et generelt problem.

--
Nocturno Culto

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-02-01 20:22

> Selvfølgelig ville det være ok, hvis det var en
> enkelt smutter, men man har jo tit hørt andre brokke sig over CDON, så
> det er nok et generelt problem.

Jeg har været ude for lignende hvor jeg simpelthen valgte at afbestille
pladerne. Det var der intet problem med, og kundeservice var faktisk fin.
Det er dog ved at være et år siden, og har stort set ikke handlet der siden.
Ikke på grund af dette, men fordi ALLE mine bestillinger har være forsinket
mere eller mindre - selv når de har oplyst at det vil tage 21 hverdage at få
titlen hjem, så har de ikke kunnet holde den lovede leveringstid.

Jeg KAN ikke forstå hvorfor det skal tage så lang tid at få selv
halv-specielle titler hjem, men det er jo sikkert pladeselskaberne der er
skyld, ikke CD-ON. www.cdskiven.dk (reklame kører det på en fornuftig
måde med at have hele udvalget på lager. Det kan ske at en titel er udsolgt,
men så er de faktisk hurtige til at få den hjem igen, og hos dem har jeg kun
været ude for at de holder hvad de lover.

Fra : ouiou

Dato : 15-02-01 13:31

Her må jeg altså blande mig.
CDON er i mine øjne lige så slattent kørt som Boxman (hvis der er nogen der
kan huske dem) Deres system fungerer simpelthen ikke. Når man har bestilt en
plade vil man vide ca. nøjagtigt (hvis i forstår hvad jeg mener) hvor lang
tid der går. I værste fald får man overhovedet ikke en skid at vide om noget
som helst fra CDON.
Jeg er fuldstændig holdt op med at købe fra skandinaviske postordre firmaer.
De er for uprofessionelle. Brug istedet www.amazon.co.uk De er hurtige og
pålidelige og har et pissestort udvalg, hvor du kan være nogenlunde sikker
på at de leveringstider der står på siden passer, hvis ikke, får du meget
hurtigt en mail med besked.