TDC hvordan ???
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-01-02 17:06

Hejsa

Jeg har PT en WOL adsl (512/256) forbinelse, men har lige været nede for at
snakke med TDC og de kan levere en 1024/2566 til kun 10kr mere om mrd, MEN,
kan jeg lave alt det som jeg kan ved WOL,
programmere routeren,

have Edonkey til at køre på en PC, og surfe fra en anden

Mvh Jesper

Fra : aaa

Dato : 03-01-02 04:41

"Jesper Pedersen" <duval@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> kan jeg lave alt det som jeg kan ved WOL,
> programmere routeren,
>
> have Edonkey til at køre på en PC, og surfe fra en anden

Ja, ved NetExpress får du router med så det bliver ikke noget problem. Er
det Bredbånd|ADSL får du ingen router men 2 offentlige IP-adresser så her er
du også godt stillet hvis det er 2 PC'ere du vil have online.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-02 20:57

"aaa" <agenten007@yahoo.com> wrote in message
> det Bredbånd|ADSL får du ingen router men 2 offentlige IP-adresser så her
er
> du også godt stillet hvis det er 2 PC'ere du vil have online.

Vil man have en server på, kan den leveres med 1 statisk IP.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-01-02 21:26

> Vil man have en server på, kan den leveres med 1 statisk IP.

PT har vi 3 PC´er til at køre, mig egen, fruens og så en server PC, til at
klare div downloads osv, men for at nogle programmer køre godt skal man åbne
for porte i en Cisco 677 eks Edonkey, så var det om man kan det osse i TDC
ADSL tilbud eller om den router man får med at "låst"

Mvh Jesper

Fra : Steen

Dato : 03-01-02 00:03

Du "får" ingen router men i NE kan du leje den, eller i Bb købe en..
og derefter står det dig frit, men med BB behøver du slet ingen router...
Bestil, 4 IP adresser, og så er hver maskine på hver for sig og så del dem
med en Switch.
'
Steen

Fra : D9N

Dato : 05-01-02 12:58

"Jesper Pedersen" <duval@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har PT en WOL adsl (512/256) forbinelse,

check lige om du er stavnsbundet af WOL...
en veninde har skiftet til TDC og fandt ud af at kobberet skulle være frit i
3 mdr før hun kunne skifte... det stod i hendes kontrakt...

--
vh
D9N