backup nokia 3310
Fra : Claus Paaske

Dato : 02-01-02 16:27

er der en chance for at der er en her i gruppen der har en Nokia 3310
version 4.35 med et Orange abbonnement som har en backup fra addres
00200000 - 00400000 liggende og som vil dele den med mig så vil jeg blive
meget glad
MVH
Claus Paaske

Fra : Donald Duck

Dato : 02-01-02 23:18

Hej Claus.
Det tror jeg ingen vil.
Da det indeholder ens imenr.
Stelnr på en biltelefon.
Når du prubber den i over 300000 følger nr. med
Og så render du rundt med dens nr.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 03-01-02 00:42

> Når du prubber den i over 300000 følger nr. med
> Og så render du rundt med dens nr.

Imeinummeret ligger i en 3310 fra 003D0000 til 00400000 som er EEprommens
område.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 03-01-02 00:48

> [...]
> version 4.35 med et Orange abbonnement som har en backup fra addres
> 00200000 - 00400000 liggende og som vil dele den med mig så vil jeg blive

Du må for guds skyld ikke lægge en backup fra en anden telefon ind fra
00200000-00400000, da det vil overskrive EEprommen med en anden telefons
EEprom. Dette vil slå telefonen helt ihjel, så ikke engang et
serviceværksted kan redde den.
Det du skal gøre er at indlevere den til et serviceværksted og sige at du
har rodet med den og at du gerne vil have smidt ny software ind på den.
Dette vil nok koste dig ca 300,- men på den anden måde vil telefonen dø
helt.
Du må ALDRIG overskrive 003D0000-00400000 med noget fra en anden telefon!!
Jeg kan evt. redde den for dig for 200,-

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Claus Paaske

Dato : 03-01-02 08:24

tak for hjælpen
jeg har fået lavet phone jeg lagde ny flash ind fra 00200000 - 00300000 og
så virkede den igen helt uden fejl

Fra : Jens Karstoft

Dato : 05-01-02 23:01

Var så lidt