ISDN TA med mindst 4 a/b porte
Fra : Harald

Dato : 02-01-02 17:02

Hej

Jeg har brug for en TA med mindst 4 a/b porte, der skal være mulighed for at
ringe internt mellem de 4 porte samt at kunne vidrestille en udenfra
kommende samtale til en anden a/b port. 2 seperate TA´er med 2 a/b porte
hver kan ikke bruges.

Jeg kender til Fritz!X produkterne fra AVM (se link) men findes der andre
der kan det samme?

http://www.avm.de/de/Produkte/Hardware/FRITZ_Smart/FRITZX_USB/index.html

Mvh
HK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-02 18:26

"Harald" <kroning@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender til Fritz!X produkterne fra AVM (se link) men findes der
andre
> der kan det samme?

Der findes jo mange omstillingsanlæg der kan det ønskede.
Teles har også lavet en, men den er næppe tidssvarende i dag

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 07-01-02 23:29

Hej