Hvilken central
Fra : Ben Knudsen

Dato : 02-01-02 15:54

Vi er et lille kollektiv, som gerne vil udnytte vores ISDN linie lidt
bedre med en lokal central. Målet er at få individuelle numre og slippe
for en telefon, der altid ringer i stuen. Vi har i forvejen almindelige
analoge stik i de fleste værelser, så monteringen er til at overskue.
Anlægget skal kunne håndtere 6 analoge indgange - evt også et par digitale
til nørderne, men det er nu ingen betingelse. Data kører vi over ADSL.
Og hey, så skal det helst være billigt.

Hvad skal vi gå efter - og hvad skal det koste?

Mvh Ben

Fra : Christian Pedersen

Dato : 03-01-02 19:46

Slå op i den blå avis og se efter eks. Minuet308 eller minuet308i (ISDN
omstilling)

De er super til mindre virksomheder, eller eks et lille kollektiv!

Fra : Tommy Jo

Dato : 06-01-02 14:08

> Anlægget skal kunne håndtere 6 analoge indgange - evt også et par digitale
> til nørderne

Tre stk ISDN adaptere med hver 2 analoge udgange på en almindelig IDN2
forbindelse burde også kunne gøre det.
Sådan nogen kan også købes brugt på f.eks. www.DBA.dk

--
Mange hilsner
Tommy

Fra : Bille

Dato : 09-01-02 15:43

> Hvad skal vi gå efter - og hvad skal det koste?
>
> Mvh Ben

Hej Ben, jeg faldt over dette link til en oversigt over 39 isdn centraler
med analoge linier internt

http://www.adelheid.demon.co.uk/ispbx_a.html

Jeg håber det kan bruges.

--