Titel på Bob Dylan-sang
Fra : KNL DtP

Dato : 02-01-02 16:08

Hejsa!

Jeg er på udkig efter en sang, som var med i en dokumentarfilm om 24 timers
løbet Le Mans fra 1995.

Har fundet ud af, at det muligvis er Bob Dylan som synger, men jeg kender
desværre ikke titlen. Google har været på arbejde - dog uden held

Lidt af teksten

"...there ain't no brake man on this train..." - "watch where you're going
now"

Jeg har ligge grabbet små 50 sek af sangen, og af copyright årsager gemt den
som 96 kbit/sec MP3 <http://mclaren.homepage.dk/klip.mp3>

Jeg håber, at nogen kan hjælpe...

MVH

Kristian

Fra : HALLUM

Dato : 02-01-02 16:30

> Har fundet ud af, at det muligvis er Bob Dylan som synger.......

Bej... det tror jeg altså ikke det ... men hvad siger de andre her i gruppen
?

mvh.
Hallum

Fra : KNL DtP

Dato : 02-01-02 16:37

"HALLUM" <ph@hallums.dk> skrev i en meddelelse

> Bej... det tror jeg altså ikke det ... men hvad siger de andre her i
gruppen

Jeg ved det ikke - men i min søgen efter sangen, stødte jeg på et lille klip
fra filmen, og under dette stod der: "...Background tune is pure Bob
Dylan...don't worry, the V12 is louder than Dylan" Jeg har søgt stort set
alle hans sange igennem, uden dog at finde noget...

Nogen som kan hjælpe??

MVH

Kristian

Fra : nikolaj borg

Dato : 02-01-02 16:47

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har ligge grabbet små 50 sek af sangen, og af copyright årsager gemt
den
> som 96 kbit/sec MP3 <http://mclaren.homepage.dk/klip.mp3>

Det lyder IMØ ikke specielt meget som Bob D. Hvem det ellers skulle være ved
jeg ikke. Kan du ikke finde noget mere om selve filmen og finde ud af det
derigennem?

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 02-01-02 17:24

In article <a0v7oe$od6$1@sunsite.dk>, KNL DtP <knl_dtp@hotmail.com>
wrote...

> [...]
> now"
>
> Jeg har ligge grabbet små 50 sek af sangen, og af copyright årsager gemt den

John Mayall - Ain't No Brakeman

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : KNL DtP

Dato : 02-01-02 17:43

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en meddelelse

> John Mayall - Ain't No Brakeman